Къде ще кара световният шампион Макс Верстапен през следващия сезон във Формула 1 сякаш само на пръв поглед изглежда лесен въпрос. От Ред Бул на няколко пъти обявиха, че през 2025 Макс остава при тях, след това Кристиан Хорнър накара Верстапен да каже същото и сега от Мерцедес официално обявиха, че Макс няма да е техен пилот догодина.
Но път от отбора явно не са готови да обявят, че Андреа Кими Антонели ще партнира на Джордж Ръсел догодина и търсенето на заместник на Люис Хамилтън продължава. Антонели вече записа две победи във Формула 2, а представянето му в тестовата програма, организирана от Мерцедес се смята за впечатляващо.
Състезанието на „Зандвоорт” няма да е пред пълни трибуни?
В същото време обаче в Мерцедес нямат много възможности, когато става въпрос за пилот, който може да заеме мястото на Хамилтън и да има опита и таланта да се бори в челото на класирането, където се надяват да се върнат бившите шампиони. Мерцедес пасува при Карлос Сайнц и той подписа с Уилямс. Бившият пилот на тима Валери Ботас отрече, че има вариант да се върне при Тото Волф, което отново ни връща към Антонели и рискованото решение той да дебютира във Формула 1 без да има достатъчно опит и да се бори с очакванията и напрежението, които вървят с титулярното място в тима.
ФИА забрани асиметричните спирачни системи във Формула 1
Снимки: Imago