Продажбата на състезателни автомобили е основният бизнес на М-Спорт на Малкълм Уилсън, който вървеше отлично при предишното поколение WRC автомобили. От въвеждането на Rally1 категорията компанията има продаден само една Пума Rally1 – на Жордан Сердеридис, който планира да стартира в рали „Акрополис” в началото на септември.
Основната причина Rally1 автомобилите да не се продават особено успешно е изключително високата им цена, както и високите разходи по експлоатацията им.
Любимецът на гърците ще кара в рали “Акрополис”
Сега обаче М-Спорт продаде още една Пума Rally1, макар и без хибридна система – като тази, с която кара Мартинс Сескс в рали „Полша”.
М-Спорт: Фурмо е пилот №1 при нас, в друг отбор няма да е така
Колата заминава за Индонезия, а купувач е Петра Ризки, който е лидер в местния рали спринт шампионат след първите 4 кръга. Досега Ризки се състезаваше с Фабия Rally2 на Шкода, но планира още през следващия уикенд (17-18 август) да стартира с новия си автомобил и ще кара в ралитата и рали спринтовете.
Ожие още не е сигурен, че иска да се бори за титлата
Ризки разказа, че е бил на екскурзия до Единбург, а на връщане е минал близо до Кокърмаут, където е базата на М-Спорт. След като се е отбил дотам, веднага е попитал департамента по продажби дали има свободен Rally1 автомобил и късметът му е проработил.
Снимки: Gettyimages