Заубер официално потвърди назначаването на Стефано Сордо, който ще е новият директор по представянето на болидите. Това е поредното назначение в Хинвил, което предшества влизането на Ауди във Формула 1 през 2026, като Заубер ще е заводският тим на германците. Началото беше поставено с привличането на Андреас Зайдъл за главен изпълнителен директор и Джеймс Кий за технически директор, а сега попълването на екипа продължава с пълна сила.
Италианецът Сордо ще е пряко подчинен на Кий и от тима напомниха, че той има зад гърба си над 20 години успешна работа в моторните спортове и Формула 1. В Ред Бул Сордо се изкачи от състезателен инженер до шеф на екипа, отговарящ за аеродинамиката като беше сред доверените хора на Ейдриън Нюи и беше част от най-успешната кампания на тима между 2010 и 2013, когато Себастиан Фетел спечели четирите си поредни световни титли. Сордо работи и в Макларън, където беше директор по въпросите за представянето на автомобилите на пистата и развитието им.
![Хорнър отхвърли спекулациите за проблемите на RB20](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/10062024/10853dde-7a62-4622-92f0-b7231229f8e5.jpg?operations=crop(0:33:1024:609),fit(478:270))
Хорнър отхвърли спекулациите за проблемите на RB20
В последните години Сордо беше позабравен, тъй като работеше в Щатите – последната му позиция е технически директор на Рейхъл Летърман Ланиган Рейсинг – компаният, която участва със свои тимове в Индикар и IMSA.
![Колко загуби Леклер от повредата в двигателя в Канада?](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/10062024/fa30d552-64ca-4390-84ca-650d0f99c373.jpg?operations=crop(0:1:1024:577),fit(478:270))
Колко загуби Леклер от повредата в двигателя в Канада?
Снимки: Gettyimages