От началото на сезона AMR24 на Астън Мартин, каран от Фернандо Алонсо и Ланс Строл, се отличава с това, че загрява много бързо гумите си заради агресивното им използване. В състезателни условия това е недостатък, тъй като гумите се износват твърде бързо – проблем, с който миналата година се бореха във Ферари.
Но на студения и влажен асфалт в Монреал вчера тази особеност на AMR24 се оказа предимство и Алонсо беше първият, който се почувства достатъчно комфортно, за да атакува със сликовете.
![Макс Верстапен коментира вчерашната повреда](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/08062024/474b8d6c-6af1-44f9-9822-843df54aaad8.jpg?operations=crop(0:26:1024:602),fit(478:270))
Макс Верстапен коментира вчерашната повреда
Алонсо прогнозира, че е възможно в квалификацията и състезанието да има отново такива условия, което определено ще му даде добри шансове. Но испанецът беше внимателен като обясни, че изборът на гуми в такива условия е риск и може да те прати начело или в дъното на колоната.
![Глоба за Ферари след странен инцидент с Леклер](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/08062024/1470a423-dc29-42c9-9ff2-1ada8ebb13b9.jpg?operations=crop(93:155:912:616),fit(478:270))
Глоба за Ферари след странен инцидент с Леклер
Вчера се появиха предположения, че Алонсо и Строл са карали с по-малко гориво, но испанецът отрече това, а от тима допълниха, че двамата са изпълнили обичайната си програма и са били с по-леки коли само при симулациите на квалификационни обиколки.
![Алонсо над всички във втората тренировка, повреда за Верстапен](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/07062024/0ca7f062-0045-48a8-8684-fb14b67d982d.jpg?operations=crop(0:29:1024:605),fit(478:270))
Алонсо над всички във втората тренировка, повреда за Верстапен
Снимки: Gettyimages