Мерцедес планира подобрения за Маями, Ръсел иска връщане към базовото

Отборът на Мерцедес планира да въведе подобрения по своя автомобил за следващия кръг от сезона във Формула 1, който ще се проведе в Маями следващата седмица.

От началото на годината германският тим има доста проблеми с поведението на W15. На моменти колата показва потенциал и висока скорост, както се видя в спринта в Китай в събота. През по-голямата част от времето обаче Люис Хамилтън и Джордж Ръсел не са конкурентни на другите пилоти в челото и се борят във втората половина на топ 10.

Хамилтън: Никога не съм карал с толкова много недозавиване
Хамилтън: Никога не съм карал с толкова много недозавиване

В Китай на преден план излезе и още един основен проблем с W15. Между спринта и квалификацията инженерите на тима направиха промени по настройките на Хамилтън и Ръсел, които не дадоха нужния резултат. Това показва, че в отбора все още не се разбрали напълно своя автомобил, което бе признато и от Тото Волф след надпреварата в Шанхай.

Тото Волф: Не се представяме достатъчно добре
Тото Волф: Не се представяме достатъчно добре

„Мисля, че колата е трудна за настройване и за каране. Затова има тези амплитуди в представянето, поне според мен. Мисля, че положението на колата и особено тази на Люис е далеч от оптималното. Той караше на ръба на ножа. Така че какво следва? Ние сме в това положение, в Маями ще имаме нови части и ще е интересно да видим как ще се представят те“, каза Волф.

Само Мерцедес от водещите тимове с подобрения в Китай
Само Мерцедес от водещите тимове с подобрения в Китай

А според Ръсел фактът, че промяната в настройките в Китай не донесе желания резултат може и да означава, че на този етап колата на Мерцедес просто не е способна на повече. Именно поради тази причина британецът призова отбора да се върне към базовите неща и просто да е агресивен в развитието на колата, вместо да прекалява с анализирането на данните и търсенето на оптималните настройки.

„Имахме различни настройки този уикенд, както и двата варианта дадоха почти един и същ резултат. Така че работата трябва да бъде свършена във фабриката, тъй като във Формула 1 колкото повече притискане имаш, толкова по-бързо се движиш. Настройките са само черешката на тортата.

„Не мисля, че има лесно решение. Просто трябва да продължи да подобряваме представянето си, което се случва във въздушния тунел и с компютърните симулации. Понякога нещата са толкова прости.

„Мисля, че досега ясно разбрахме, че трябва да увеличим притискането. Сменихме философията и концепцията вече няколко пъти през тези две години. Личното ми мнение е, че независимо от концепцията, която си избрал, ти трябва да имаш възможно най-голямо притискане, а останалите проблеми ще ги отстраняваш впоследствие.

„Да видим какво ще стане в Маями. Имаме подобрения по колата, които ще използваме там. Нека да видим какво ще направим с тях“, обясни Ръсел.

Последвайте каналите ни в:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти