Мерцедес е единственият от водещите отбори във Формула 1, който има подобрения по своя болид за Гран При на Китай тази седмица.
Измененията по W15 за първия спринтов уикенд за годината са минимални и те са в областта непосредствено зад кокпита, в края на ореола. Там има добавено дребно хоризонтално крило, чиято цел е да насочи по-добре въздушния поток към задното крило.
Подобни промени с цели оптимизация на въздушния поток около кокпита има още за отборите на Уилямс и Рейсинг Булс. При Уилямс промяната е предната част на ореола, докато в Рейсинг Булс тя е свързана с изменени във формата на предпазната яка, която се слага около пилотите.
Албон: По-добре да си седим вкъщи, ако се притесняваме за резервните части
По-големи промени има за тимовете на Алпин и Хаас, които въвеждат доста по-съществени подобрения за Гран При на Китай. В Алпин имат изцяло нов под, който обаче е на разположение само на Естебан Окон, докато Пиер Гасли ще трябва да почака до Гран При на Маями след две седмици, за да го получи.
Алпин и Рейсинг Булс вече има резервни шасита
В Хаас пък, противно на очакванията, и Кевин Магнусен, и Нико Хюлкенберг разполагат с новите компоненти. За американския тим те са общо пет този уикенд и включват нов капак на двигателя, нови огледала за задно виждане, обновени елементи по страничната и предната част на пода, както и промени по задното окачване.
За Ред Бул, Ферари, Макларън, Астън Мартин и Заубер няма нито една нова част за този уикенд. Това най-вероятно се дължи на многото неизвестни, свързани със завръщането на Гран При на Китай в календара след петгодишна пауза, включително и фактът, че в Шанхай се провежда първият спринтов уикенд за сезона.
Снимки: Gettyimages