Остават четири месеца до откриването на Европейското първенство и подготовката за турнира тече с пълна сила. При това не само в държавата домакин Германия, но и в офисите на Fanatics Collectibles – домът на марката за луксозни колекционерски карти TOPPS. А насред трескавата подготовка намираме посланикът на TOPPS и известен мениджър Жозе Моуриньо.
След като легендарният треньор предизвика огромна вълна от забавни мемета в TikTok, когато обяви партньорството на Fanatics Collectibles с UEFA (култовата реплика „I am José Mourinho“), сега Специалния използва всичките си мотивационни умения и обаятелния си характер, за да помогне на служителите на Topps да подобрят ефективността си.
Можете да го видите в чисто новия хумористичен клип на рекламната агенция Jung von Matt SPORTS, който обикаля социалните мрежи от днес и е дело на филмовата продуцентска компания 27km (режисьор: Питър Лайдън (Peter Lydon).
Покрай Моуриньо се появяват за кратко и известни международни създатели на съдържание като Jeremy Lynch от F2 (Обединеното кралство), Omar Amoum (Италия), Knossi, Aaron Troschke и PushDich TCG (Германия).
Това е първият от трите клипа, които ще бъдат представени през следващите седмици. След като в първата част Моуриньо надъхва екипа на TOPPS за еврофиналите, вторият и третият клип се фокусират върху продуктите на TOPPS – легендарният албум за стикери и картите Match Attax.
Патрик Рауш (Patrick Rausch), главен маркетингов директор на Fanatics Collectibles за Европа, Близкия изток и Африка:
„С тази кампания очакването на Европейското първенство се увеличи неимоверно за нас като официален партньор. Жозе Моуриньо отново ни показва защо го наричат „Специалния“ и защо е идеалният ни избор за посланик на марката и продуктов мениджър. След като първият клип със самоиронизиращия се Жозе веднага се превърна в култов, вярвам, че следващите, които включват няколко известни инфлуенсъри, също ще пленят сърцата на европейските футболни запалянковци“.
Феликс Апелфелер (Felix Appelfeller), ръководител на отдела за спонсорства на Jung von Matt SPORTS:
„Заедно с TOPPS и Жозе Моуриньо имаме удоволствието да обявим следващата глава от тригодишната ни стратегия по пътя към Европейското първенство. След незабравимия начин, по който обявихме партньорството си през 2022 г., и последвалите мемета в TikTok с репликата „I am José Mourinho“, сега правим следващата стъпка, като се фокусираме върху колекционерските продукти и TOPPS като компания. Моуриньо е плеймейкърът, а по крилата ще видим някои международни създатели на съдържание. В същото време вече работим по следващия акцент, който ще представим паралелно с последните продукти за Европейското първенство“.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
(В материала има продуктово позициониране)