В последния ден от тестовете в Бахрейн световният шампион Макс Верстапен подсказа за истинското темпо на новия автомобил на Ред Бул RB20 – в дълга серия с гумите С3.
Тези средно твърди гуми се очаква да са предпочитаният избор за състезанието другата неделя, а най-впечатляващо в карането на Верстапен бяха малките разлики във всяка една обиколка – серия от над 10 тура с разлики по-малко от 0,2 секунди. Но на съперниците на Ред Бул доста по-рано им стана ясно, че истинските възможности на RB20 са много по-сериозни от това, което видяхме на тестовете.
![Ред Бул ще има предимство и в квалификациите?](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/21022024/bb10c0da-bcab-4bde-8e6f-a4a97d734d79.jpg?operations=crop(0:0:3536:1989),fit(478:270))
Ред Бул ще има предимство и в квалификациите?
Като изключим дребните проблеми със спирачките, които най-вероятно ще бъдат решени, без значение дали Ред Бул ще смени доставчика си на спирачки или не, всичко останало мина по план за световните шампиони.
![Алонсо предрече четвърта титла за Верстапен](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/26112023/2d94a39d-f308-422c-b970-39f73199b72c.jpg?operations=crop(0:0:5284:2972),fit(478:270))
Алонсо предрече четвърта титла за Верстапен
Въпросната серия обиколки стана факт привечер, когато температурата на въздуха спадна до 23 градуса и Верстапен се насочи към симулацията на състезателно темпо. Със средно твърдите гуми Макс без проблеми записваше времена в рамките на две десети над 1:37 минути за обиколка, а след това се прибра в бокса и се върна на пистата с най-твърдите гуми С1, с които записа 17 обиколки и постигна същите времена като със средно твърдите.
![Ферари: Ред Бул все още са пред нас](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/25012024/efe5e8f5-6993-4744-a7c0-a657cabf1d0b.jpeg?operations=crop(0:64:2748:1610),fit(478:270))
Ферари: Ред Бул все още са пред нас
Най-доброто време на Макс със средно твърдите гуми дойде 10 обиколки след излизането му на пистата – доказателство, че RB20 работи много добре със сликовете на най-абразивната настилка за целия сезон във Формула 1.
Снимки: Gettyimages