В последния ден от тестовете в Бахрейн световният шампион Макс Верстапен подсказа за истинското темпо на новия автомобил на Ред Бул RB20 – в дълга серия с гумите С3.
Тези средно твърди гуми се очаква да са предпочитаният избор за състезанието другата неделя, а най-впечатляващо в карането на Верстапен бяха малките разлики във всяка една обиколка – серия от над 10 тура с разлики по-малко от 0,2 секунди. Но на съперниците на Ред Бул доста по-рано им стана ясно, че истинските възможности на RB20 са много по-сериозни от това, което видяхме на тестовете.
Ред Бул ще има предимство и в квалификациите?
Като изключим дребните проблеми със спирачките, които най-вероятно ще бъдат решени, без значение дали Ред Бул ще смени доставчика си на спирачки или не, всичко останало мина по план за световните шампиони.
Алонсо предрече четвърта титла за Верстапен
Въпросната серия обиколки стана факт привечер, когато температурата на въздуха спадна до 23 градуса и Верстапен се насочи към симулацията на състезателно темпо. Със средно твърдите гуми Макс без проблеми записваше времена в рамките на две десети над 1:37 минути за обиколка, а след това се прибра в бокса и се върна на пистата с най-твърдите гуми С1, с които записа 17 обиколки и постигна същите времена като със средно твърдите.
Ферари: Ред Бул все още са пред нас
Най-доброто време на Макс със средно твърдите гуми дойде 10 обиколки след излизането му на пистата – доказателство, че RB20 работи много добре със сликовете на най-абразивната настилка за целия сезон във Формула 1.
Снимки: Gettyimages