Завръщането на двукратния световен шампион в WRC2 Андреас Микелсен в Хюндай е факт. Норвежецът ще дели третата кола на тима с Есапека Лапи, като се очаква Дани Сордо да кара в едно рали с този автомобил, най-вероятно в Португалия. Но пък от тима обясниха, че Сордо ще кара в тежките макадамови ралита, Микелсен - на асфалт и Лапи - на сняг и в бързите макадамови ралита.
Микелсен записа 26 състезания с i20 Coupe между 2017 и 2019, а преди това беше заводски пилот на Фолксваген и има три победи в WRC.
![Микелсен обяви, че напуска Шкода](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/06122023/f76d713f-68ac-4427-b746-36fb3a541ea7.jpg?operations=crop(0:103:1440:913),fit(478:270))
Микелсен обяви, че напуска Шкода
“Rally1 автомобилът е най-важната цел за всеки пилот - заяви Микелсен. - Мисля, че тази година показахме, че имаме добра скорост. За мен е вълнуващо да се завърна в топ категорията на WRC с Хюндай. От 2019 се борим усилено да се върнем сред заводските екипажи и съм много доволен, че това се случва с Хюндай. За нас това е голяма възможност и ще се опитаме да я реализираме.”
![Танак ще направи тест с Хюндай през декември](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/06122023/08737583-ffd2-483b-ac4e-e4444c5ad63f.jpg?operations=crop(0:252:6192:3735),fit(478:270))
Танак ще направи тест с Хюндай през декември
За сезон 2024 Хюндай разполага с петима пилоти, които са печелили ралита в WRC, като Тиери Нювил и Ойт Танак ще карат с пълна програма. Шефът на тима Сирил Абитебул обясни, че завръщането на Микелсен е “финален елемент” от изграждането на състава на тима за догодина.
![Филм разказва за битката на Ауди срещу Ланча преди 40 години](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/06122023/721e710f-3b4e-4112-ae67-a308fe0516f5.webp?operations=crop(17:0:962:532),fit(478:270))