Един от най-силните пилоти в WRC2 Грегоар Мюнстер дебютира със заводски Rally1 автомобил в рали „Чили”, но състезанието се превърна в истински кошмар за него и навигатора му.
Още в началото те останаха без записки, спукаха няколко гуми, направиха поне три леки удара, имаха проблеми със спирачките, но въпреки това успяха да стигнат до финала.
Нювил издаде, че Танак се връща в Хюндай?
И Мюнстер обяви, че може би трябва да се откаже от състезателния си номер 13, след което поясни, че се шегува. Грегоар получи възможност да кара Пума-та на Жордан Сердеридис и в края на този месец отново ще седне зад волана на хибридния автомобил.
Тойота с трета поредна титла при конструкторите
Мюнстер ще участва в новото рали „Централна Европа”, 12-и кръг от сезона в WRC, като отсечките на състезанието са в Чехия, Австрия и Германия и се очаква това да е едно от най-интересните и оспорвани ралита този сезон.
Миро Ангелов: Получи се хубаво, но трудно рали
По традиция в ралитата няма №13, като номерът отсъства от стартовия списък и се използва само в краен случай, когато се появи силен пилот, който е изпуснал срока за заявки. В WRC обаче пилотите карат с постоянни номера и Мюнстер сам си избра 13 за дебюта му с Rally1 автомобил.