Един от най-силните пилоти в WRC2 Грегоар Мюнстер дебютира със заводски Rally1 автомобил в рали „Чили”, но състезанието се превърна в истински кошмар за него и навигатора му.
Още в началото те останаха без записки, спукаха няколко гуми, направиха поне три леки удара, имаха проблеми със спирачките, но въпреки това успяха да стигнат до финала.
,fit(478:270))
Нювил издаде, че Танак се връща в Хюндай?
И Мюнстер обяви, че може би трябва да се откаже от състезателния си номер 13, след което поясни, че се шегува. Грегоар получи възможност да кара Пума-та на Жордан Сердеридис и в края на този месец отново ще седне зад волана на хибридния автомобил.
,fit(478:270))
Тойота с трета поредна титла при конструкторите
Мюнстер ще участва в новото рали „Централна Европа”, 12-и кръг от сезона в WRC, като отсечките на състезанието са в Чехия, Австрия и Германия и се очаква това да е едно от най-интересните и оспорвани ралита този сезон.
,fit(478:270))
Миро Ангелов: Получи се хубаво, но трудно рали
По традиция в ралитата няма №13, като номерът отсъства от стартовия списък и се използва само в краен случай, когато се появи силен пилот, който е изпуснал срока за заявки. В WRC обаче пилотите карат с постоянни номера и Мюнстер сам си избра 13 за дебюта му с Rally1 автомобил.
Последвайте канала ни в