Световният шампион Макс Верстапен беше този, който първи потвърди след победата си на “Силвърстоун”, че в Унгария RB19 ще получи подобрения, като целта на тима е колата да стане с 0,2 секунди на обиколка по-бърза.
Според списание auto motor und sport, на “Хунгароринг” ще видим RB19 със сериозни промени по корпуса на колата, като най-голяма ще е разликата при въздушните кутии. Това е важно за оптимизиране на въздушните потоци, които се спускат към малкото задно крило, а другите промени са свързани с пода на колата, но те няма да са видими с просто око.
С оглед на големия аванс на Ред Бул при конструкторите и на Макс Верстапен при пилотите през 2023 едва ли ще видим много подобрения по RB19, като тимът ще се опита да започне максимално рано работа по колата на 2024 година, за да минимизира негативния ефект от санкциите, наложени на шампионите заради нарушаването на тавана на бюджетите за сезон 2021. Ред Бул разполага с по-малко време в аеродинамичния тунел и се очаква това да се отрази на създаването и развитието на автомобила за сезон 2024.
В Мерцедес постоянно наемат хора от Ред Бул
След лятната пауза също ще има подобрения по RB19, а като се има предвид, че техническите правила за догодина почти не се различават от тези за този сезон, то тимът ще може да пренесе най-успешните си решения и при новия автомобил. Последният голям пакет промени за RB19 се появи в Баку.
Според Хорнър доминацията на Ред Бул ще е по-къса от тази на Мерцедес
Снимки: Gettyimages