Ботев (Пд) поднови партньорство

Ботев (Пловдив) и Филкаб подновиха своето партньорство. ФИЛКАБ е един от дългогодишните партньори на „жълто-черния“ клуб.

Вече може да спечелите 200 000 лева от Sportal.bg в новата секция "Домът на феновете"
Вече може да спечелите 200 000 лева от Sportal.bg в новата секция "Домът на феновете"

През последните 24 години групата компании на ФИЛКАБ развива дейността си в три основни направления: търговия, производство и изпълнение на проекти в сферата на електричеството. Предлагат цялостни решения, компетентна консултация, качествено обслужване и специализиран сервиз. Инженеринговите им услуги намират успешно приложение в сектори като енергетика, строителство, комуникации и съобщения.

Компанията е спечелила мястото си сред лидерите на пазара в България на стоки и услуги в областта на електротехниката и е изградила репутация на надежден и отговорен партньор.

ФИЛКАБ обръща своя фокус към подрастващите таланти от академията на „Канарчетата“, както и към едно по-устойчиво бъдеще, през специална кампания, засягаща опазването на околната среда. Децата от ДЮШ на Ботев ще станат лицето на кампанията „Ботев Пловдив и ФИЛКАБ: За по-добро утре“, чиято основна цел е популяризирането на отговорността към заобикалящата ни среда, особено сред младото поколение. За кампанията ще бъде създадено ексклузивно дигитално съдържание, с участието и на футболисти от първия отбор на „жълто-черните“.

Алексей Киричек, Търговски директор на Ботев (Пловдив), споделя: „Благодарим на ФИЛКАБ, един от нашите дългогодишни партньори, че за поредна година застават зад отбора на Пловдив. Вярваме, че една кампания, с поглед към едно по-добро утре, би имала положителен ефект над всички млади хора – не само в „жълто-черния“ клуб, но и извън него. Всички ние, със своите малки и на пръв поглед незначителни действия, може да направим нещо значимо.“

Логото на ФИЛКАБ ще продължи да присъства на официалното прес-пано на Ботев (Пловдив) и през 2023.

Следвай ни:

Още от БГ Футбол

Виж всички