Бившият технически шеф на Рено във Формула 1 Ник Честър ще е технически директор на тима на Майкъл Андрети във Формула 1. Тази информация все още не е потвърдена, но Честър вече напусна тима на Мерцедес във Формула Е, където работи до миналата година и беше от процеса по превръщането на тима в Макларън.
Честър смени Джеймс Алисън на поста технически директор в Лотус през 2013 година и остана на този пост в Рено до 2020, а след това премина в Мерцедес във Формула Е.
Майкъл Андрети вече подаде документи във ФИА за влизане във Формула 1, но съпротивата на другите отбори в шампионата продължава, като дори се чу, че тимовете искат входната такса за новите отбори да се увеличи от 200 на 600 милиона долара.
GM търси път към Формула 1 без Андрети?
Андрети си осигури подкрепата на голям автомобилен производител - Дженеръл Мотърс, чрез една от четирите основни автомобилни марки на гиганта - Кадилак.
Андрети-Кадилак подаде документи за Формула 1
Все още наемането на Честър не е потвърдено от Майкъл Андрети, а привличането на британеца ще осигури на американците технически директор с огромен опит.
Отбори искат 600 милиона евро входна такса за Формула 1
Честър влезе във Формула 1 през 1994 като инженер в Симтек, през 1995 премина в Ароуз, през 1997 вече беше инженер на колите на Деймън Хил и Педро Диниз, а след това - състезателен инженер на Мика Сало и Педро де ла Роса. От 2000 година Честър вече работи в Бенетон и от 2005 е в Рено.
Снимки: Gettyimages