Новият W14 на Мерцедес запазва спорната концепция за “нулевите въздушни кутии”, но големите промени по колата не се виждат с просто око. Новият автомобил е с ревизирано предно и задно окачване, както и с доста промени по формите на каросерията, за да по-ефективна работа на аеродинамиката.
“Промените идват от отделните детайли, има доста променени неща, които не се виждат - обясни техническият директор на Мерцедес Майк Елиът. - Особено що се отнася до промените под пода, където има много сериозно развитие. Имаме промени във всички важни области за представянето на колата на пистата.”
Елиът обясни и нещата, които се виждат по-лесно.
![Мерцедес се върна към черното с новия W14](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/15022023/7bc949b6-21a8-4ac4-881f-9ed891517a90.webp?operations=crop(0:40:1200:715),fit(478:270))
Мерцедес се върна към черното с новия W14
“Напълно променихме предното и задното окачване - потвърди техническият директор. - Това беше важно за разпределението на теглото, което се борим да го намалим, но също така това се отразява добре и на поведението на автомобила и на управляемостта. Има сериозни промени във формите на колата, но ДНК-ата си остава същата. Огледали сме всеки един детайл по автомобила и сме се опитали да го подобрим.”
![Хамилтън: Готов съм отново да побеждавам!](https://sportal365images.com/process/smp-images-production/sportal.bg/15022023/6e79c42a-956d-4332-897d-25956e6d0e05.jpg?operations=crop(0:215:1368:984),fit(478:270))
Хамилтън: Готов съм отново да побеждавам!
Елиът потвърди, че в екипа са наясно какво не е било наред с W13 и обясни, че не очаква подскачането на правите да се появи отново, но все пак се застрахова, че трябва да се изчака да тестовете в Бахрейн и началото на новия сезон във Формула 1.