С какво е по-добър W14 от предшественика си?

Новият W14 на Мерцедес запазва спорната концепция за “нулевите въздушни кутии”, но големите промени по колата не се виждат с просто око. Новият автомобил е с ревизирано предно и задно окачване, както и с доста промени по формите на каросерията, за да по-ефективна работа на аеродинамиката.

“Промените идват от отделните детайли, има доста променени неща, които не се виждат - обясни техническият директор на Мерцедес Майк Елиът. - Особено що се отнася до промените под пода, където има много сериозно развитие. Имаме промени във всички важни области за представянето на колата на пистата.”

Елиът обясни и нещата, които се виждат по-лесно.

Мерцедес се върна към черното с новия W14
Мерцедес се върна към черното с новия W14

“Напълно променихме предното и задното окачване - потвърди техническият директор. - Това беше важно за разпределението на теглото, което се борим да го намалим, но също така това се отразява добре и на поведението на автомобила и на управляемостта. Има сериозни промени във формите на колата, но ДНК-ата си остава същата. Огледали сме всеки един детайл по автомобила и сме се опитали да го подобрим.”

Хамилтън: Готов съм отново да побеждавам!
Хамилтън: Готов съм отново да побеждавам!

Елиът потвърди, че в екипа са наясно какво не е било наред с W13 и обясни, че не очаква подскачането на правите да се появи отново, но все пак се застрахова, че трябва да се изчака да тестовете в Бахрейн и началото на новия сезон във Формула 1.

Последвайте каналите ни в:

Още от Моторни спортове

Виж всички