Адриен Фурмо и Грегоар Мюнстер ще се състезават за М-Спорт в категорията WRC2 през следващия сезон в Световния рали шампионат. Фурмо кара в WRC2 през 2020 година и за 2021 получи шанс да се състезава за М-Спорт с Фиеста WRC, която делеше с Теему Сунинен. Финландецът обаче си тръгна от тима предсрочно и Фурмо довърши сезона, като най-доброто му класиране дойде в Хърватия - 5-о място на финала.
За сезон 2022 Фурмо получи пълен сезон с новия хибриден автомобил на М-Спорт Пума Rally1, но направи тежка катастрофа още в първото състезание за годината - “Монте Карло”. Последваха катастрофи в Хърватия и Сардиния, а инцидентът в Белгия лиши Фурмо от възможността да кара в Нова Зеландия, тъй като в тима нямаха възможност да оправят колата му навреме. Заради ограничения в бюджета Фурмо пропусна и Япония и така последното му рали за този сезон се оказа “Испания” през октомври, където той финишира 8-и.
По-рано тази седмица стана ясно, че Фурмо ще стартира в австрийското рали “Янер” в първия уикенд на януари, като по традиция това състезание е на асфалт и сняг и условията много напомнят тези на рали “Монте Карло”. Точно това подсили слуховете, че Фурмо може да бъде върнат в WRC2 за догодина.
И Лубе с пълна програма в WRC
И това се оказа истина - Фурмо ще води атаката на тима в WRC2 през 2023, като сезонът в категорията се очертава изключително силен, тъй като се събират много бързи и интересни пилоти.
Рованпера: С Танак в М-Спорт ще е по-трудно
№2 в М-Спорт в WRC2 ще е изгряващата звезда от Люксембург Грегоар Мюнстер, който от началото на 2021 година беше част от програмата за млади пилоти на Хюндай. Мюнстер е сред най-бързите на асфалт и в рали “Япония” спечели първата си победа в WRC2, като карането му на дъжда в последните отсечки беше впечатляващо.
Оливър Солберг се връща в WRC2
Пилотите на М-Спорт ще имат сериозна конкуренция в лицето на тримата потвърдени досега пилоти на ТОК Спорт - най-силният отбор в WRC2 в последните сезони: новият шампион Емил Линдхолм, Оливър Солберг и Сами Паяри.
Снимки: Gettyimages