Гледай на живо

Силните игри на волейболния Левски донесоха награди на отбора и треньора Желязков

И Верстапен ще стартира от дъното

С началото на свободните тренировки за Гран При на Белгия на “Спа” днес заваляха новините за пилотите, които ще получат нови задвижващи системи и заради това ще стартират от дъното на решетката в неделя. Първо беше заявен за петата си задвижваща система този сезон Шарл Леклер от Ферари.

А малко по-късно се оказа, че същото ще се случи и със световния шампион и лидер в класирането Макс Верстапен (Ред Бул), както и с Ландо Норис (Макларън), Естебан Окон (Алпин), Валтери Ботас (Алфа Ромео) и Мик Шумахер (Хаас). Най-вероятно, до края на деня ще има още пилоти, които ще бъдат заявени от тимовете им за нови задвижващи системи.

“Спа” се смята за подходяща писта за такива решения, тъй като изпреварванията стават лесно, освен това новата задвижваща система винаги дава предимство на белгийското трасе, където повечето мощност винаги помага. Следващият старт на 4 септември е на “Зандвоорт”, където изпреварванията са много по-трудни. За 11 септември на “Монца” би трябвало да очакваме нова порция нови двигатели и хибридни системи.

Леклер с нов мотор, пак стартира от дъното
Леклер с нов мотор, пак стартира от дъното

От Ферари неофициално заявиха, че Карлос Сайнц няма да получи нова задвижваща система в Белгия, като същото трябва да се случи и със Серхио Перес, което ги превръща в основните за претендентите за победата в неделя. Заедно с пилотите на Мерцедес, за които още няма данни дали ще получат или не нови мотори.

Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички