Аукционната къща Sotheby’s продава на търг болид на Бенетон от сезон 1991 година във Формула 1, каран от Нелсон Пикет и от Михаел Шумахер. По това време бразилецът, който има три световни титли, е голямата звезда на отбора, а 1991 е първият сезон на Михаел във Формула 1, като той дебютира на “Спа” за Джордан, а за “Монца” вече е пилот на Бенетон.
Болидът, който носи означението В191-02, е второто шаси, сглобено от тима за сезон 1991, като новата кола тогава се забави и беше готова за третия кръг от сезона - Гран При на Сан Марино на “Имола”. С В191-02 на “Имола” се състезава Пикет, който обаче отпадна във втората обиколка, след като излетя от пистата в дъжда.
В следващото състезание в Монако Пикет стартира четвърти с В191-02, но веднага след това беше ударен от Герхард Бергер и секунди по-късно спря, като се оказа, че е пострадало задното ляво окачване.
В Канада обаче Пикет спечели последната си 23-а победа във Формула 1, след като с В191-02 успя да догони откъсналите се напред пилоти на Уилямс Найджъл Менсъл и Рикардо Патрезе. Първо Патрезе имаше проблеми със скоростната кутия, а Менсъл имаше проблеми с двигателя в последната обиколка точно когато вече поздравяваше публиката. В следващите 4 състезания с това шаси за Пикет - в Мексико, Франция, Великобритания и Германия, бразилецът записа две отпадания и 8-о място във Франция и 5-о във Великобритания.
Пикет: Не съм расист, нищо лошо не съм казал
След това шасито е върнато в базата на тима за ревизия и се появява на пистата отново през септември 1991 за Гран При на Испания, където с него се състезава новият пилот на тима Михаел Шумахер. Бъдещият 7-кратен световен шампион завърши 6-и в Испания с В191-02, а в последните две състезания за годината Япония и Австралия германецът записа две отпадания с тази кола.
Михаел Шумахер бе отличен с награда от властите в Северен Рейн-Вестфалия
След края на сезон 1991 В191-02 е част от експозицията в базата на тима, през 2016 колата преминава пълна ревизия на двигателя и скоростната кутия, дело на LRS Formula, като оттогава насам болидът е бил каран само един час, което означава, че е необходима техническа инспекция и ревизия преди колата да се използва отново.
Автомобилът е с оригиналния си 3,5-литров атмосферен двигател Ford HB V8 и въпреки, че В191 е проектиран да се състезава с активно окачване и полуавтоматична скоростна кутия, тимът използва 6-степенна механична трансмисия и конвенционално окачване.