Според шефа на Ферари Матиа Биното в последните две състезания автомобилите на Ред Бул са били средно с 0,2 секунди по-бързи от тези на Шарл Леклер и Карлос Сайнц. Но в Ред Бул направиха сериозен брой промени и подобрения в хода на първите пет състезания този сезон, а в Маранело отложиха пакета доработки и подобрения за Гран При на Испания в Барселона този месец.
Според информация в италианската преса в Гран При на Испания ще видим F1-75 с нова форма на въздушните кутии, които ще дават по-ниско челно съпротивление, а това трябва да доведе до по-висока максимална скорост на правите и да бъде заличено изоставането от Ред Бул.
Надеждите в Маранело са промените по колата до донесат между 0,4 секунди и половин секунда на обиколка, а заедно с това се планира и намаляване теглото на колата с 2 килограма.
Леклер посочи основния проблем на Ферари
В Маями пилотите на Ферари успяха да се доближат до максималната скорост на колегите им от Ред Бул, но болидите на клиентския тим на италианците Хаас се оказаха най-бързи. При засичането на максималната скорост Кевин Магнусен постигна най-добро постижение - 345,6 км/ч, а най-високата скорост за Ред Бул постигна Серхио Перес - 334,4 км/ч.
Снимки: Gettyimages