Клиентските тимове на Мерцедес са недоволни от възможностите на задвижващите системи, които получават от шампионите при конструкторите във Формула 1. За този и следващите сезони техническите правила за двигателите не се променят, но доставчиците получиха възможност да ги доработят, тъй като те и хибридните системи ще са замразени до следващата смяна на регламента.
Ферари и клиентските тимове на италианците се оказаха в челото на класирането, а Мерцедес и техните партньори – особено Макларън, потънаха в подреждането.
Тото Волф обясни защо изостава Мерцедес
Шефът на Мерцедес Тото Волф призна, че от задвижващите системи, които тимът му доставя на другите отбори може да се постигне повече мощност.
Предимството на Ферари изненадало Биното
„Все още не сме напълно готови с окончателния вид на задвижващата система. Трябва да открием оптималните настройки за работата й, за да можем да използваме пълния й потенциал. Не мисля, че тази година има кой знае каква разлика между двигателите и задвижващите системи на отделните производители, но във Ферари са постигнали прогрес. Миналата година не бяха особено конкурентноспособни, а сега в първото състезание за новия сезон се оказаха пред всички”, обясни Волф.
Снимки: Gettyimages