Шефът на Мерцедес Тото Волф обясни, че изоставането на новия автомобил на тима W13 се дължи повече на работата на шасито, отколкото на задвижващата система. Вчера в квалификацията двамата пилоти на тима Люис Хамилтън и Джордж Ръсел остана 5-и и 9-и за първия старт от сезон 2022 във Формула 1.
“Нашата информация показва, че колата ни има по-голямо аеродинамично съпротивление. Недостатъците на шасито ни са по-големи от тези при двигателя в сравнение с другите отбори”, заяви Волф.
Въпреки, че колата на Мерцедес е с по-голямо задно крило, W13 е по-бавен от колите на лидерите в завои 1, 2, 4 и 6. От завой №8 нататък пилотите на Мерцедес вървят с темпото на колегите си от Ред Бул и Ферари.
От Мерцедес потвърдиха и наблюденията на много специалисти в хода на състезателния уикенд в Бахрейн - че тимът е направил по-голям компромис с настройките на W13, за да може да се справи с подскачането на колата на правите.
Според Волф, развитието на W13 ще набере скорост, след като тимът успее да реши проблема с подскачането на колата и тогава новият автомобил ще може да реализира пълния си потенциал.
Люис: Нямаме шанс за победа
Снимки: Gettyimages