Дешан призна: И аз не знаех за такова правило

Селекционерът на Франция Дидие Дешан също остана учуден, че попадението на Килиан Мбапе срещу Испания за 2:1 беше зачетено. В 80-ата минута на финала на Лигата на нациите нападателят прониза съперника, а от повторенията се виждаше, че при паса към него той е в засада. Съдиите обаче признаха гола, позовавайки се на правило, според което след докосването на опитващия се да пресече топката Ерик Гарсия ситуацията вече е друга. 

“Странно е, защото и аз не знаех за това правило. Чак след срещата разбрахме”, честен беше Дешан пред “Ел Чирингито”.  

Защо победният гол на Мбапе беше зачетен?
Защо победният гол на Мбапе беше зачетен?

Още от Футбол свят

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти