Президентът на волейболния ЦСКА Александър Попов сподели подробности около невижданата досега в България иновация, в лицето на новата карта „100 сърца за ЦСКА”. Продукт, който не просто носи отстъпки в над 40 компании в България, но вече е и платежно средство и предоставя екстри, които нямат аналог за страната ни.
Г-н Попов, ЦСКА винаги е бил клуб, който се отличава от всички останали.
- Доказателството е и нашата нова инициатива, която е продължение на станалата традиция, в дните преди Коледа да пускаме на пазара картата „100 сърца за ЦСКА”. Това се случва и сега, за осма поредна година. НО, има една голяма разлика. Нека да разкрием повече подробности за абсолютната иновация за България, с каквато много малко клубове изобщо по света могат да се похвалят. Наредихме ЦСКА до величие като
Манчестър Юнайтед, но как точно?
Нашето желание винаги е било продуктът ни да се развива. Намерихме съмишленици, в лицето на EasyPay и заедно с тях, за няколко месеца успяхме да обогатим нашия продукт, което не беше никак лесно. Като платежно средство се минава през много процедури, но с EasyPay успяхме. Нашата карта е много повече от традиционната членска такава. И винаги е била, но сега я усъвършенствахме. Освен отстъпки при посещения в нашата зала, имаме отстъпки от много търговски обекти, а сега имаме и платежно средство, което много малко отбори изобщо по целия свят, притежават. Да не говорим, че в картата има още екстри, като отстъпки за други стоки.
Картата няма аналог и създава изключително много удобства. Може ли да се каже, че това е продукт, който ще отвори вратите и за останалите, свободно да заимстват? Защото ЦСКА определено е иноватор.
- Абсолютно, продуктът няма аналог в България. Ние се стремим, с най-различни кампании в последните 10 години, да оцеляваме в българската действителност. Смятам, че това е поредният ни добър опит, да покажем на феновете, бизнеса и спортната общественост, че клубът ни разсъждава и се развива, не само от гледна точка на спорта, но и на маркетинга. Това е устойчив продукт, показали сме го за последните 8 години. Разбира се, ако сме в различна ситуация, няма коронавирус и ние имаме по-големи финансови възможности, подобен продукт може да се окаже и средство за цялостно самофинансиране.
Нека да разкажем повече за самата карта. Тя не е обвързана с лихва и такси, което я прави доста атрактивна не само за феновете на ЦСКА, но и за всички останали?
- Да, разбира се. Самата карта предоставя много по-големи възможности от подобните разплащателни средства на банките. Използвайки я като платежно средство, тя дава огромни предимства в това естество. Може да се направи аналог с кампанията ни преди години – „Армейско пиво”, нашата бира, която създадохме. В първия месец към нея имаше такъв интерес, че много от големите марки се притесниха, защото може да се развием в неблагоприятна за тях ниша. Но конкуренцията за нас е нещо много хубаво и вярваме, че това важи и за тази карта. Целта ни е да помагаме на хората и да направим така, че те да искат да имат продукт, който да им върши работа. Картата не е самоцелна, но помагайки на нашите привърженици, съответно и те помагат на нас. Абсолютно съм убеден, че всеки, който притежава тази карта, ще може да се радва на сериозни отстъпки в много вериги магазини, както и да е спокоен, че парите му са на сигурно място.
Откъде могат хората да се сдобият с новия продукт?
- Дистрибуцията тази година ще бъде основно в подбрани офиси на EasyPay. Подробности могат да се намерят на сайта ни. Ще има и заявки онлайн, така че сме се постарали всеки, който проявява интерес, да получи подробно информация, както за самия продукт, така и за мястото, откъдето ще може да се сдобие с него.
Червеният дядо Коледа пристигна по-рано, нали така?
- Абсолютно. Важно е хората да знаят, че в тази по-сложна обстановка, това също така е прекрасен вариант за подарък. Онлайн пазаруването ще става все по-модерно и достъпно и ние предоставяме такъв вариант за хората.
Не бива да забравяме, че въпреки всички проблеми, цената на картата остава същата. Тоест – ЦСКА прави още по-добър продукт, иновативен, но цената се запазва от 20 лева…
- Да, точно така е. Въпреки че положихме огромни усилия, за да прерасне картата ни в платежно средство, не само усилия, но и вложения, цената остава същата, каквато бе и досега. Влизаме в положение на хората и чрез картата си искаме да създаваме приятели, а не директна печалба. Искаме да увеличим контактите си с хората и за целта им предоставяме една невиждана досега екстра.