Днес от 15:00 часа мажоритарният собственик на ПФК Левски Наско Сираков съвместно с изпълнителния директор на клуба Павел Колев и управителя на официалния магазин на ПФК Левски Пламен Петров представиха членските карти на клуба "Аз съм Левски". Пресконференцията бе излъчена НА ЖИВО в сайта Sportal.bg.
“Искам да уточня, че проектът, който ще представим пред вас, е само първата стъпка от един голям процес. Той ще продължи поне няколко месеца и има за крайна цел да сбъдне мечтата на всички фенове, а именно във всеки един момент не само да знаем кои са левскарите, а и къде се намират и какво имат, като потребност от любимия си клуб. Активно се работи по целия проект, но като част от членската кампания се разработва и нов сайт на Левски. Той ще бъде като платформа, която да събира всички привърженици на едно място и ще има функция на основен комуникационен канал с феновете”, каза Колев.
“Мисля, че днешният ден потвърждава, че клубът е тръгнал по нов път, който го връща при неговите привърженици. Членската карта дава повече, отколкото една акция. Чрез нея ти ставаш част от този клуб. Голямата стойност е официализираноето на това голямо семейство. Картите нямат за цел да спасят клуба, а да върнат магията в него”, добави Петър Ганев.
Управителят на официалния магази на Левски Пламен Петров представи начините, по които феновете ще могат да си закупят членски карти “Аз съм Левски”. “След като влезете в нашия сайт вече ги има зараденi членските карти. Има специално меню за картодържателите, където феновете ще трябва да си въведат данните. Попълват се имена, имейл, ЕГН и избор на вида на картата. Единият начин на плащане във фен магазина на Левски, а следващият е като поръчка до адрес. Всичко е доста елементарно като попълване”.
“Важното е да се знае, че се има за цел избягването на реденето по опашки. Единият вариант е всичко да бъде подготвено и всеки да дойде да си я получи директно от магазина. Другият вариант е през плащане с кредитна или дебитна карта, има и възможност за наложен платеж при доставка с куриер на посочен адрес. Плащането става на място на куриера. След отварянето на платформата в 19:14 тази вечер, хората ще могат да правят заявки. От днес влизаме в сила за приемане на заявки, а от събота ще можем и да раздаваме вече самите карти. Ще има брояч, който в реално време ще следи продадените карти. Няма да се следи от коя категория, а като обща бройка. Това е важно, защото една от целите на тази кампания е да се преброим колко левскари сме. Заложели сме доста амбициозни таргети, но най-важното е как ще стигнем до хората. От събота нашият пътуващ магазин също ще може да изработва масовите членски карти - бронзова, сребърна, златна и семейна. Планували сме този магазин всяка седмица да е в различна точка на страната. Идеята е тези, които нямат достъп до интернет, да могат да си закупят от родния си град. Надявам се поне 30-40 хиляди членски карти да продадем. Не бих искал да спекулирам с конкретни цифри, най-същественото е друго - да отворим клуба за привържениците си и да имаме лостове за комуникация с тях”, добави още Колев.
@@@
"Тази кампания по никакъв начин не е обвързана с оцеляването на Левски. Това е бъдещето! Най-вероятно има финансово измерение, но то е на втори план. Може да се превърне в солидно перо за годишния бюджет на Левски, но това зависи и от работата на клуба. За всеки би било лукс да разполага с гарантирани приходи от членство. Сигурен съм, че не само първият отбор, а и ДЮШ и всички в клуба ще се ангажират в тази кампания. Футболистите от първия отбор трябва да я подкрепят по всякакъв начин като лица на тази кампания. Разликата между бронзовата и сребърната карта не е за пренебрегване. 72 лева за 12 месеца мисля, че би било по силите на някои фенове. За всички е ясно, че времената са тежки. Обмисляли сме варианти за разсрочено плащане - месец за месец, но преценихме да започнем така. Ако трябва, ще правим и промени. Ясно е, че едва ли физически Наско Сираков ще може да посети всяко кътче. На някои места ще ходят легенди на нашия отбор. Основната цел е Наско Сираков да обиколи повече градове и малки места, където има левскари".
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.
Регистрирай сe