Разправията между големите фракции продължава: "Ултрас Левски" с въпроси към НКП и "София Запад"

Разправията между големите фракции продължава: "Ултрас Левски" с въпроси към НКП и "София Запад"

Фен фракцията "Ултрас Левски" отправи публични въпроси към НКП и "София Запад" относно теми, свързани с българския гранд. Това стана чрез страницата на УЛ във Фейсбук. Ето какво написаха запалянковците, които разясняват и ситуацията с новата охранителна фирма за домакинските мачове на клуба:

"Компетенцията на Национален Клуб на Привържениците на София Запад би трябвало да му позволи да внесе яснота по чисто фенски въпроси, като например колко активни членове има към 07.08.2020, колко абонаменти карти има за сезон 2020/2021, води ли активна политика за подпомагане кампаниите на ПФК "Левски" и ако такава липсва - защо? Също да внесе яснота за тишината, идваща от регионалните му структури по същите тези въпроси.

За разлика от тези фенски въпроси Национален Клуб на Привържениците на София Запад от години e активен по отношение на бизнес и икономически такива, с изключителна ескалация в последните 6-7 месеца, като например през месец март, когато малки и големи, от страната и от чужбина, даряваха последни стотинки за физическото оцеляване на любимия ни клуб, а "близката до НКП на Левски фирма" прибра 13 000 лв. за охраната на мача със "Славия" и 18 000 лв. за охраната на мача с "Лудогорец" - тази информация лесно се намира в предоставените от ПФК "Левски" отчети. През този период на цели три пъти бяха правени опити от тази организация за взимане на клуба - по време на сагата с прехвърлянето на акциите, чрез план "Феникс", според който след 3г. 51% се прехвърлят на "феновете", и чрез "Меморандумът", любезно представен като документ, който може да не се спазва и изпълнява…Сама по себе си идеята феновете да притежават любимия си отбор би била чудесна в едни други времена при други обстоятелства, но със сигурност не сега. Това би било възможно, когато привържениците с години демонстрират последователност и развитие сред редиците си; покажат прозрачността, за която самите те държат; покажат личните си успешни бизнес проекти на базата, на които разполагат с нужното образование и компетентност за ръководни роли.

Напрежение в момента съществува заради редица събития, започнали още 2006-та година и стигащи до наши дни, защото нито едни взаимно-изгодни икономически отношения не започват с рекет - чрез бомбите по време на мача със "Сиони", със свастиките срещу "Барселона", преминаващи през десетки, дори и стотици по-дребни ситуации, през показната театрална постановка със свастика в Сектор А на Националния стадион с цел злепоставяне на друга група през 2017г. без никаква мисъл какви ще са последствията за клуба, погромът с Вадуц, рушенето в Овча Купел… Случки, за които Тодор Батков е казвал нееднократно, че е имало натиск от фенове, а Константин Баждеков преди броени дни отново повдигна тази тема. Напрежение ще има и докато начетени и можещи хора, каквито не се съмняваме, че има и в Сектор Б, и в Тръст "Синя България", не осъзнаят, че чистите им помисли и амбиции са ползвани за лични користни цели. Но историята дотук е показала едно - рано или късно феновете се осъзнават. Дали след една, две, пет или десет години, но се осъзнават.

За съжаление изкривеното бизнес мислене на някои хора води дотам, че всякакви предложения към ПФК “Левски” се свеждат до проценти и комисионни, и именно затова от две-три седмици се смеем на някакви "борчета". Истината е съвсем проста, но обременените от интереси и далавери люде, не могат да разберат, че има фенове, които се опитват да помагат абсолютно безвъзмездно и в рамките на две седмици не са построили цех за производство на ароматизатори, не са създали дистрибуторска мрежа и не са открили търговски обекти в цяла България. Единственото, което УЛ сме направили, е да свържем ПФК “Левски” и да им предложим вариант, който би могъл да им донесе някакви приходи. От вчера виждаме, че сме свързани и с Делта гард. И тук истината е съвсем различна разбира се, а тя е, че сме осъществили контакт между ПФК “Левски” и друга охранителна компания, която е изпратила в писмен вариант предложение към ръководството. Единственото, което можем да дадем като подробност, защото не се явяваме никакви в отношенията между тези две страни, е че тази оферта е развенчала един дългогодишен мит, а именно, че няма кой да даде по-добра оферта от феновете. Оттам нататък какви решения ще взима УС на ПФК "Левски" си е негова работа. А нашата е да бъдем коректив, защото нямаме никакви изгодаджийски интереси, свързани с ПФК “Левски” и това може да го потвърди всеки един от различните ръководства, с които сме имали контакт в последните почти 2г, откакто съществуваме в този си вид.

В този ред на мисли можем да добавим, че нашата организация участва непрестанно във всяка една инициатива и всяка една кампания, независимо кой и как я е създал, но която е в помощ на клуба. И основното - с личен пример. Парични преводи като група, множество лични такива, огромна агитация, закупуване на стотици виртуални билети, абонаментни карти, като към момента за настоящия сезон редовните ни членове преминаха бройката от 50 на цени между 195 и 225лв, а Блок 5 заедно с централните в Сектор А са най-разпродаваните изобщо.

Истината и фактите показват само едно - ако искаме силна, обединена и развиваща се не само ултра-трибуна, а и публика, като цяло, не трябва да има никакви финансови взаимоотношения между клуб и привърженици!

И за пореден път ще приканим всички фенове за активност по дарителските кампании - страхотна цифра от над 2300 продадени карти вече, но едва около 500 виртуални билета за мача с Берое. Вярваме, че с отдаденост и разбиране за тежкия момент на клуба, всеки фен може да закупи по 1-2 билета, а за няколко дни можем да минем поне 5000. От нас си зависи.

Само Левски!"

Следвай ни:

Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.

Регистрирай сe

Още от БГ Футбол

Виж всички