Отборът на Уилямс във Формула 1 представи изцяло нова визия преди старта на сезона в Австрия другата седмица. Ревизията във визията на тима от Гроув бе наложена след раздялата им с ROKiT. Телефонната компания бе основен спонсор на британците от началото на 2019, но договорът между тях и Уилямс бе разтрогнат по време на прекъсването заради пандемията от коронавирус.
В края на миналата седмица стана ясно, че ROKiT не се разделят с Формула 1, а само с Уилямс и всъщност отиват при Мерцедес. Пред медиите Клер Уилямс призна, че в тима са шокирани и обвиняват германския тим в кражба на генералния им спонсор. Това не е първият рекламен договор, който тимът на сър Франк Уилямс губи – миналата година Макларън им взеха Uniliver.
В новата си разцветка Уилямс запазват бялото като основен цвят, а завръщане прави тъмносиньото, за последно използвано през 2013 година. Освен тези два цвята, и светлосиньото, използвано през миналата и началото на тази година, е запазено, но с намалено присъствие. Сезон 2020 във Формула 1 започва на 5 юли с Гран При на Австрия на пистата „Ред Бул Ринг“.
Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg