Гледай на живо

Очаквайте в 18:00 часа: Славия и Арда в контролна среща на живо от Банско

Съдия си призна грешка след Бразилия - Италия

Съдия си призна грешка след Бразилия - Италия

Световната футболна федерация (ФИФА) заяви днес, че съдията, който зачете гол за Италия в снощния мач с Бразилия от турнира за Купата на конфедерациите след звуков сигнал, си е признал грешката. Реферът Равшан Ирматов от Узбекистан свирна със свирката при момент, в който имаше нарушение. Той е имал намерение да отсъди дузпа, но секунди по-късно Джорджо Киелини вкара за 2:3. Веднага след това обаче Ирматов се отказа да дава дузпа и призна гола, посочвайки центъра на терена. "Той си призна, че е направил грешка, заяви говорителят на ФИФА Пека Одриосола.

Ирматов е един от фаворизираните съдии от зона Азия в последните години и при пристигането много хора от комисията очакваха той да получи шанс дори да ръководи и финалната среща от турнира за Купата на конфедерациите. Сега обаче очакванията са да бъде изпратен обратно у дома си в Узбекистан заедно със своите помощници. Хората на тъчлиниите също направиха доста грешки включително спрени атаки с несъществуващи засади. Както е известно, Бразилия спечели мача с 4:2 и оглави класирането в група А с 9 точки от три мача.

Още от Футбол свят

Виж всички