Катарската телекомпания "ooredoo" има сериозен интерес към спонсориране на Ливърпул, като евентуална сделка между двете страни може да доведе до преименуване на легендарния стадион на мърсисайдци "Анфийлд". "Червените" имат договор с банкерите от "Standard Chartered", който обаче изтича след 18 месеца. Катарската телекомуникационна кампания "ooredoo" смята, че може да спечели много голям пазар в Азия чрез Ливърпул, които са изключително популярни на най-многолюдния континент. Именно затова от компанията са готови да налеят сериозни пари в клуба от "Анфийлд", но искат от 18-кратните шампиони на Англия срещу това да получат пълен брандинг, подобно на правата, които "Етихад Еъруейс" притежава върху Манчестър Сити.
Първата опция за предоговаряне на условията по договора за спонсорство обаче е в американската "Standard Chartered", която ще има ексклузивни права да предложи първата оферта към Ливърпул за реклама в клуба. Към момента банкерите плащат по 20 милиона паунда на сезон на мърсисайдци, за да стои логото им на екипите на клуба.
"Желанието на нашата фирма е да спонсорира голям английски клуб с голяма история. Проучването ни включваше и Арсенал и Манчестър Юнайтед, но последните два клуба имат дългосрочни контракти, което се отнася и за Манчестър Сити, така че Ливърпул е единственият свободен в това отношение клуб. Искаме пълно спонсорство. Искаме да спонсорираме стадиона, вероятно да има промяна на името, както и екипите на клуба, с който ще сключим договор. Целта ни е да спечелим азиатския пазар, където Висшата лига има огромна фенска база. Ливърпул има нужда от пари, за да се съревновава с големите имена в Европа, докато ние искаме да разширим пазара си чрез футбола. Ситуацията ще е печеливша и за двете страни", коментираха от ръководството на "ooredoo".