Новите звезди на Манчестър Юнайтед Радамел Фалкао и Анхел ди Мария продават най-много фланелки, съобщиха от "Китбаг" - компанията, която организира онлайн продажбите на английските клубове. Продажбите на тениски с името и номера на колумбийския национал са достигнали 33 процента от всички закупени екипи в глобален мащаб след преминаването му от Монако в Манчестър Юнайтед.
За сравнение Анхел ди Мария е успял да достигне само до 24 процента от световните продажби в седмицата след идването си на "Олд Трафорд", докато екипите на Алексис Санчес и Марио Балотели са били купени едва от 13 процента от всички фенове. Въпреки това, Ди Мария може да се похвали, че феновете на Манчестър Юнайтед предпочитат най-много него.
Над 20 процента от всички закупени фланелки на "червените дяволи" през това лято са с името и номера му. 36,4 процента от привържениците на Арсенал и 26,6 процента от тези на Челси пък са предпочели да си вземат фланелки на Алексис Санчес и Сеск Фабрегас.
Изключение от правилото, че най-много екипи продават новите попълнения, прави Ливърпул. Капитанът Стивън Джерард продължава да бъде любимец на "червените" фенове, като 23 процента от тях са си взели негов екип. При Манчестър Сити най-добре вървят продажбите на тениските на Серхио Агуеро.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.