Ръководството на Челси потвърди новината, че е постигнало договорка за смяна на генералния спонсор на клуба. Тази вечер на официална церемония на "Стамфорд Бридж", в която участие взеха мениджърът на "сините" Жозе Моуриньо и капитанът на тима Джон Тери, бе представен спонсорския договор на клуба с японската компания за автомобилни гуми "Йокохама". Очаква се сделката да носи на лондончани 40 милиона паунда годишно, което е над два пъти повече от 18-те милиона, които до момента клубът прибираше от "Самсунг". "Йокохама" продължава инвестициите си в спорта, след като на финансови облаги от японския концерн се радват още отборите на Бостън Селтикс и Сан Антонио Спърс в НБА.
Логото на "Йокохама" ще се появи на екипите на Челси и ще остане там поне в рамките на следващите пет години.
"За нас е истинско удоволствие да приветстваме "Йокохама" като новия ни официален партньор за фланелките на първия тим. Гледаме напред към успешно партньорство с тази компания. Челси и "Йокохама" са перфектната двойка. И двете организации с глобален мащаб, фокусирани върху доброто представяне и иновациите. Вярваме, че "Йокохама" ще има ключова роля в стремежа ни да навлезем повече в пазари като този в САЩ, където от години се стремим да пробием", коментира президентът на Челси Брус Бък.