Ръководството на Челси ще смени спонсора, който рекламира върху фланелките на отбора, като след дългогодишно партньорство "Самсунг" ще изчезне от сините екипи на отбора на Жозе Моуриньо. Това обаче няма да разочарова особено хората на ръководни постове на "Стамфорд Бридж", след като новата сделка ще бъде с огромна стойност. Фаворит за нов генерален спонсор на Челси е японската компания за автомобилни гуми "Йокохама", като според източници, запознати с преговорите, "сините" от Лондон ще получат сума, равняваща се на почти 40 милиона паунда на година. Това ще изстреля отбора на Роман Абрамович далеч пред конкурентите от английската Висша лига Арсенал, Манчестър Сити и Ливърпул по този показател. Единствено Манчестър Юнайтед може да са похвали с по-добра сделка за генерален спонсор. Автомобилната компания "Шевроле" налива по 53 милиона английски лири годишно на "Олд Трафорд".
Евентуалното подписване на договора с "Йокохама" ще се счита за първата голяма победа на назначения в края на 2014 година в клуба директор Крисчън Пърслоу. Той пое отговорността да води преговори за глобалното развитие на Челси, когато бе привлечен в директорския щаб на лондончани през октомври миналата година.
Друг основен участник в преговорите за генерален спонсор на Челси е била авиокомпанията "Търкиш Еърлайнс", която обаче се оттеглила преждевременно заради огромните финансови изисквания на "сините". Те обаче не са били непостижими за "Йокохама" и така логото на японците ще грейне на екипите на Челси, когато договорът със "Самсунг" изтече.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.