Благодарение на четвърта победа от последните пет състезания екипът на Тимо Бернхард, Марк Уебър и Брендън Хартлии в болида с номер 1 осигуриха на Porsche титлата при конструкторите в Световния шампионат по издръжливост (WEC) с един оставащ кръг. Второто и третото място на Toyota обаче оставиха развръзката за титлата при пилотите за последния кръг на надпреварата.
Победителите държаха лидерството уверено, като единственото им притеснение бе през втория час, когато Брендън Хартли направи непредвиден пит, за да смени носа на болида, който бе леко ударен. Позицията зад тях обаче бе желана и постигана от двата екипа на Toyota и от втория болид на Porsche, управляван от лидерите в класирането при пилотите Марк Лийб, Нийл Яни и Ромен Дюма. В крайна сметка втори финишираха Майк Конуей, Стефан Саразин и Камуй Кобаяши и ще пристигнат в Бахрейн след две седмици за последната спирка от шампионата с шанс за титла. Третото място за японския производител бе достигнато благодарение на Себастиен Буеми, който изпревари Яни след четири часа на китайската писта. Малко по-бърз питстоп върна отчасти лидерството на Porsche, но Яни бе неспособен да спре японските болиди в последния час.
Кошмар пък преживяха екипите на Audi в първото си състезание след официалното обявяване, че напускат шампионата след края на настоящия сезон. Проблем с колата на Лукас ди Граси, Оливър Джарвис и Лоик Дювал бе причината да направят повече питстопове, с което загубиха време и финишираха пети. Audi с номер 7 на Андре Лотерер, Марсел Фаслер и Беноа Трелюе бяха още по-зле. Те нямаха скорост да се борят с Porsche и Toyota, а след удар между Трелюе и Джарвис болидът влезе за 20-минутна поправка.
Ford бе неудържим в GTE сериите и колата им, управлявана от Хенри Тинкнел и Анди Приол, взе втора последователна победа.
Снимка: FIA WEC