Радост за очите

Радост за очите

Феновете на Рафаел Надал със сигурност са доволни от новината за участието му на предстоящата Олимпиада в Рио де Жанейро. 30-годишният испанец не бе сигурен за Игрите заради травма на лявата китка, но в крайна сметка взе решение да се пусне в надпреварата на сингъл, както и при двойките.

Световният номер 5 обаче има и други приятни изненади за своите почитатели. Надал е рекламно лице на Тоmmy Hilfiger, a в медиите се появиха някои снимки от последната му фотосесия за марката. Традицията е спазена и испанецът показва новата колекция бельо... и не само това.

"Познавам Томи и семейството му от дълги години. Когато той ме помоли да стана рекламно лице, наистина се вълнувах от възможността да работя с приятел. Той е един от най-добрите дизайнери в света. За мен е чест, че имам подобен шанс. Какво харесвам от колекциите им? Бельото, якетата, всички продукти на Томи са качествени и се обръща внимание на малките детайли. Освен това са изключително удобни", не спести похвалите си носителят на 14 титли от Големия шлем.

Последвайте каналите ни в:

Още от Булевард

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти