Honda, заедно с JAS Motorsport, Honda Performance Development (HPD) и Mugen ще предложат състезателна версия NSX GT3 за продажба по целия свят. Колата вече е победител в много състезания от сериите IMSA WeatherTech SportsCar в Северна Америка. Honda NSX GT3 има право да се състезава в повече от две дузина серии, сертифицирани от ФИА по целия свят, включително: в Европа – сериите Blancpain GT, 24 часа на Нюрбургринг; серията Pirelli World Challenge и IMSA SportsCar в Северна Америка; в Азия - шампионатът Blancpain GT и GT сериите, клас GT300 в Super GT в Япония; австралийския GT шампионат и Intercontinental GT Challenge.
Поръчките за NSX GT3 се поемат от JAS Motorsport, които отговарят за продажбите и обслужването на клиенти в Европа, Азия (включително Китай) и Южна Америка, както и от HPD в Северна Америка и от Mugen в Япония. NSX GT3 е проектиран от Honda R & D в Япония в сътрудничество с JAS Motorsport в Милано, Италия. Развитието на автомобила е осъществено като съвместен проект през последните три години, който включва и HPD от края на 2015 година с над 85 000 км изминат пробег в състезания. Първоначалната партида от 12 автомобила ще бъде произведена за началото на състезателния сезон през 2018 година.
Автомобилът с тяло от карбон, готово за състезание за NSX GT3, се предлага за продажба на начална цена от 465 000 евро, доставена от JAS Motorsport. Предлагат се допълнителни опции и пълна поддръжка на клиенти, включително части и продажби, обучение и инженерни услуги.
"Honda са изключително горди, че стартира програмата NSX GT3 Customer Racing", заяви Робърт Уотърстън, ръководител на Motorsport в Honda Motor Europe. "Вече видяхме качеството на автомобила, доказано от победите му в САЩ и способността му да води убедително в 24-те часа на Дайтона. С подкрепата на клиентите на Honda, JAS Motorsport, HPD и Mugen очакваме да видим как NSX се бори за победа в най-престижните GT3 състезания в света през 2018 г. и след това".
NSX GT3 допълва невероятното наследство на първото поколение NSX в моторния спорт, включително победата в категорията GT2 от 24 часа в Льо Ман през 1995 г. и три корони в Super GT (включително бившия шампионат на All Japan GT) между 2000 и 2009 г.