Намиращият се в дъното на Източната конференция тим на Бруклин Нетс обяви, че от новия сезон 2017/18 ще сложи логото на софтуерната компания "Инфор" върху екипите си. По този начин "мрежите" станаха четвъртият тим в НБА, който ще въведе спонсорския елемент върху потниците си.
От новия сезон всички екипи на тимовете в НБА ще бъдат изготвяни от Nike, а по идея на комисионера на Лигата Адам Силвър отборите за пръв път ще имат възможност да слагат реклами върху тях. Досега това бе изрично забранено, като върху потниците бе изписано единствено името на тима, името на играча, номера му и бе поставяно логото на НБА.
Преди Нетс от промяната в правилата на екипите се възползваха още отборите на Филаделфия 76ърс, които заложиха "СтъбХъб", Сакраменто Кингс, които подписаха с "Блу Даймънд Гроуърс" и Бостън Селтикс, които ще си партнират с "Дженерал Електрик".
Сделката между Бруклин Нетс и "Инфор" е на стойност 8 милиона долара.