Honda представи новия си кросов мотоциклет CRF250R. Сериозно промененият модел Honda CRF250R получава съвсем нов DOHC двигател, който е с 9% по-висока мощност в много по-широк оборотен диапазон. Моторът също така включва електрически стартер като стандарт. CRF250R за моделната 2018 г. споделя цялостното шасито с централизирано разположение на масите с CRF450R, включително 49 мм предна вилка Showа USD.
Конкуренцията в клас МХ 2 става все по-сериозна и оспорвана. Затова се появи новият CRF250R на Honda, който се оказва много сериозно оръжие в тази битка за надмощие по кросовите трасета. Това е машина, която се е развивала с течение на времето, стъпка по стъпка, в базовата платформа, която при използване, и любителят на мотокроса, и от професионалният състезател могат да извлекат максимална полза. В надпреварата обаче развиването на машините става бързо и CRF250R за 2018 моделна година прави гигантски скок, наследявайки философията на Absolute Holeshot за 2017 от CRF450R. Със своето седмо поколение на рамата, преработената геометрия и окачването Showa, еволюцията е напълно заменена от революция. Сега моторът е въоръжен точно със същото шаси като своя брат CRF450R, плюс чисто нов двигател DOHC.
Защо ли? Най-добрите състезатели винаги искат и най-вече могат да използват повече мощност, а новият CRF250R е проектиран единствено около това, което ездачите на Honda трябва да изпълняват. Разбира се, с променената карта на двигателя и ергономичността, която е насочена върху ездачите, това е кросов мотор, с който любителят ездач може да изпробва своите индивидуални способности. Параметрите на производителност и възможностите за работа на новия CRF250R са повишени само с една цел - да се постави печеливша машина в ръцете на онези, които могат да спечелят.
CRF250R за 2018 г. надминава модела за 2017 г. с подобрение на съотношението мощност към тегло с 5%. При теста от колело до колело, новият CRF250R е с 3% по-бърз от 0 до 10 м и с 3,6% по-бърз в продължение на 30 м. Това е съответно почти с половин дължина на мотоциклета и с цяла дължина. Неговият DOHC двигател е с подобрената производителност, което е свързано с много по-голям приток на горивна смес. Ревизирани са диаметърът и ходът на буталото - 79 x 50,9 мм, като е намалено триенето. Това е много по-голяма площ с по-голям диаметър и по-къс ход. Това позволява използването на по-големи титанови клапани: всмукателен 33 мм с вдлъбнатина за намаляване на всмукателната сила и 26 мм изпускателен. Така се постига 9% по-голяма мощност за по-дълго време в по-голям оборотен диапазон. Така след старта по трасето, CRF250R е създаден, за да спечели предимство и да намали времето за обиколка.
Напълно новото шаси с централно разположение на теглото, което е идентично със сегашния CRF450R за 2018 г., може да се използва ефективно допълнителната мощност, заради новата геометрията и по-ниския център на тежестта, които притискат по-здраво задната гума в на трасето. Новият CRF250R използва също така и предната вилка 49 мм Showа като CRF450R, като предлагаща повече нива на регулиране.
Подобно на CRF450R, пластмасовите панели на CRF250R са дават по-добра аеродинамика и гладка форма, която давана водача достатъчно свобода да се движи. Подобно на 2018 CRF450R, новият CRF250R е оборудван с електрически стартер като стандартно оборудване.
Honda представи новият си кросов мотоциклет CRF250R. Сериозно промененият модел Honda CRF250R получава съвсем нов DOHC двигател, който е с 9% по-висока мощност в много по-широк оборотен диапазон. Моторът също така включва електрически стартер като стандарт. CRF250R за моделната 2018 г. споделя цялостното шасито с централизирано разположение на масите с CRF450R, включително 49 мм предна вилка Showа USD.
Конкуренцията в клас МХ 2 става все по-сериозна и оспорвана. Затова се появи новият CRF250R на Honda, който се оказва много сериозно оръжие в тази битка за надмощие по кросовите трасета. Това е машина, която се е развивала с течение на времето, стъпка по стъпка, в базовата платформа, която при използване, и любителят на мотокроса, и от професионалният състезател могат да извлекат максимална полза. В надпреварата обаче развиването на машините става бързо и CRF250R за 2018 моделна година прави гигантски скок, наследявайки философията на Absolute Holeshot за 2017 от CRF450R. Със своето седмо поколение на рамата, преработената геометрия и окачването Showa, еволюцията е напълно заменена от революция. Сега моторът е въоръжен точно със същото шаси като своя брат CRF450R, плюс чисто нов двигател DOHC.
Защо ли? Най-добрите състезатели винаги искат и най-вече могат да използват повече мощност, а новият CRF250R е проектиран единствено около това, което ездачите на Honda трябва да изпълняват. Разбира се, с променената карта на двигателя и ергономичността, която е насочена върху ездачите, това е кросов мотор, с който любителят ездач може да изпробва своите индивидуални способности. Параметрите на производителност и възможностите за работа на новия CRF250R са повишени само с една цел - да се постави печеливша машина в ръцете на онези, които могат да спечелят.
CRF250R за 2018 г. надминава модела за 2017 г. с подобрение на съотношението мощност към тегло с 5%. При теста от колело до колело, новият CRF250R е с 3% по-бърз от 0 до 10 м и с 3,6% по-бърз в продължение на 30 м. Това е съответно почти с половин дължина на мотоциклета и с цяла дължина. Неговият DOHC двигател е с подобрената производителност, което е свързано с много по-голям приток на горивна смес. Ревизирани са диаметърът и ходът на буталото - 79 x 50,9 мм, като е намалено триенето. Това е много по-голяма площ с по-голям диаметър и по-къс ход. Това позволява използването на по-големи титанови клапани: всмукателен 33 мм с вдлъбнатина за намаляване на всмукателната сила и 26 мм изпускателен. Така се постига 9% по-голяма мощност за по-дълго време в по-голям оборотен диапазон. Така след старта по трасето, CRF250R е създаден, за да спечели предимство и да намали времето за обиколка.
Напълно новото шаси с централно разположение на теглото, което е идентично със сегашния CRF450R за 2018 г., може да се използва ефективно допълнителната мощност, заради новата геометрията и по-ниския център на тежестта, които притискат по-здраво задната гума в на трасето. Новият CRF250R използва също така и предната вилка 49 мм Showа като CRF450R, като предлагаща повече нива на регулиране.
Подобно на CRF450R, пластмасовите панели на CRF250R са дават по-добра аеродинамика и гладка форма, която давана водача достатъчно свобода да се движи. Подобно на 2018 CRF450R, новият CRF250R е оборудван с електрически стартер като стандартно оборудване.
Honda.bg