Honda потвърдиха за горивната ефективност на Civic и Jazz

Honda потвърдиха за горивната ефективност на Civic и Jazz

От централата на Honda официално бе потвърдена информацията за горивната ефективност и съдържанието на CO2 в отработените газове за двата нови двигателя в гамите на Civic и Jazz – съответно за 1.6 i-DTEC и 1.5 i-VTEC. 

Дизеловата версия на емблематичния Civic впечатлява с данни от порядъка на 3,5 л/100 км при NEDC тест (eвропейският лабораторен метод). Значителните подобрения в двигателя 1.6 i-DTEC с макс. мощност 120 к.с. като намаляването на триенето в цилиндритеводят до отлична комбинация от динамика и икономичност.

В комбиниран цикъл, независимо от оборудванете си, новият Civic 1.6 i-DTEC постига ниво на емисиите от CO2 от порядъка на 93 г/км, а разходът спада до впечаляващите 3,5 л/100 км, сочат резултатите от eвропейските лабораторни тестове.

Honda Jazz 2018 с новия бензинов двигател 1.5 i-VTEC с макс. мощност 130 к.с. отговаря на търсенето на по-мощни и икономични агрегати от страна на клиентите. Моторът комбинира отличната динамика с нисък разход и стриктно отговаря на стандарта за емисии Euro 6. Съчетан с автоматичната трансмисия CVT, изразходва 5,4 л/100 км и отделя 124 г/км СО2. Предавателна кутия също е пренастроена, за да осигурява по-бързо ускорение.

Външният облик на суперминито Jazz също бе подложен на дизайнерски промени от това лято. Сред тях най-забележим е „подписът“ на предните фарове и радиаторната решетка, изпълнен в новия стил на Honda, наречен Solid Wing Face. Бензиновият двигател 1.5 i-VTEC се предлага с новото за Jazz ниво на оборудване Dynamic, което се отличава с по-тънък сплитер под долната част на радиаторната решетка и нова декоративна задна престилка под бронята, и двата щриха, подчертани от червена спортна линия.

Отвътре Jazz 2018 запазва изключителните възможности за вътрешна реорганизация на простронството, характерни за модела преди промените. Тук влизат обемът на багажника от 354 л, достигащ до 897 л със сгънати задни седалки и водещо в класа пространство пътниците.

Поръчките на новия дизелов Civic за европейските пазари започнаха поетапно, като го очакваме след броени месеци и на българския пазар.

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички