Мартин Чой отново зарадва българските фенове с отличното си представяне в последния кръг от Световния шампионат по издръжливост. Осем-часовото състезание, което се проведе през уикенда на писта "Ошерслебен" в Германия, премина с много емоции и не малко изненади.
Мартин и отборът му "Exteria EKO Racing Team" успяха да завършат на 7-ма позиция в своя клас, след като тръгнаха от 32-рото място на стартовата решетка. По-слабото им представяне по време на квалификациите се дължеше на ограничението в броя гуми, които всеки отбор има право да използва. В желанието си да запазят колкото се може повече гуми за самата надпревара, Мартин и съотборниците му караха със стари, износени гуми и това им коства старта от челните позиции.
Нашият пилот и съотборниците му, обаче, бързо успяха да компенсират и да наваксат до 20-а позиция в общото класиране и 10-а в своя клас. Те се сменяха на стинтове с продължителност от 1:05 ч., което е доста повече в сравнение с предходните им състезания, но разреждането на смените беше част от стратегията им да спестят време.
Мартин и отборът му се закрепиха на 10-а позиция почти до края на състезанието. За нещастие, 40 минути преди финала единият съотборник на Чой претърпя катастрофа и се наложи моторът да влезе в бокса. Това даде шанс на техниците на тима също да покажат на какво са способни. След броени минути моторът отново беше на пистата, изоставайки само с една позиция (11). По всичко изглеждаше, че това ще е позицията, на която ще завършат, но 20 минути преди края няколко състезатели от конкуренти отбори също катастрофираха и отстъпиха местата си. В крайна сметка, „Exteria EKO Racing Team“ премина финалната линия на 7-мо място в клас Суперщок, повтаряйки успеха си от третия кръг на Световното по издръжливост, който се проведе на "СловакияРинг".
Само след няколко дни Мартин Чой отново ще демонстрира своята класа по време на 5-и и 6-и кръг от BMU Европейски шампионат по мотоциклетизъм, който ще се проведе на писта "Долна Митрополия". За момента той води в генералното класиране с 13 точки пред румънеца Роберт Мурешан.