Изпълнителният директор на Левски Павел Колев обяви името на най-големия дарител на сините, както и сумата, която е превел на клуба. Това е Александър Ангелов, който е дал 140 000 лева. Припомняме, че той бе един от тримата собственици на Левски, заедно с Иво Тонев и Николай Иванов, преди да прехвърлят акциите на Спас Русев.
“Винаги сме имали надежда и тя не е умирала. Мисля, че нещата вървят в добра посока. Надявам се Левски да го чакат още по-добри дни. Неколкократно казах, че Левски е тръгнал в правилна посока”, каза Колев, след което разкри, че изявленията по медиите на определени хора на този етап не отблъскват желаещите да помогнат на клуба.
“Въпреки тези изявления един от бившите собственици - Александър Ангелов, дари 140 000 лева. Това е най-голямото дарение от физическо лице. Вероятно има и юридически лица, които са дарявали. Иво Тонев, Николай Иванов, Тодор Батков - всички те се обединиха да помогнат на клуба. Без значение, че някои, които доскоро наричаха феновете наркомани, говорят уж в техен интерес. Това е лицемерие”, добави изпълнителният директор на сините, който допълни, че на този етап няма развитие относно генералните неща във и около клуба.
“Аз съм поел ангажимент да кажа, когато има промяна. Много хора ме поздравяват, тупат по рамото и искат да остана в клуба. Не съм аз този, който е направил нещо. Хората, които си дават от заплатата, пари от джоба, те спасяват Левски. Благодарение на тях ще преведем до един-два дни част от заплатите на футболистите. Парите ще дойдат от продажбата на артикули. Ако хората ни подкрепят така, както в момента, ще завършим сезона без проблем.
След това ще седнем и ще разговаряме с организациите, спонсори и рекламодатели. Сега най-голям разход са заплатите на футболистите. Но няма нормален клуб в света, който да намалява заплатите по средата на полусезона.
Треньори, футболисти и директор направиха нещо невиждано за Левски и българския футбол (видео)
Водим разговори за рекламни договори. Има интерес, но няма нищо конкретно. Предполагам, че следващите дни ще има нещо конкретно.
В момента нямаме аналог в историята на българския футбол с продажбата на абонаментни карти. Ако продължим така, Левски ще стане много опасен противник на терена за всеки клуб в България. Една година почти нищо не направихме да ангажираме феновете. Не сме готови от гледна точка на мърчандайзинг, а има огромно търсене. Това ни е един от провалите, но грешката е поправима и се надявам много скоро да има резултат”, завърши Павел Колев.
Carlsberg "Домът на Феновете" е новата секция на Sportal.bg за игри. С регистрацията си Вие ще можете да персонализирате Вашето съдържание и да участвате в нашите игри за страхотни награди.