Макларън нямат нужда от генерален спонсор

Директорът на Макларън Рон Деннис заяви, че би предпочел отборът му да няма главен спонсор, отколкото да продава по-евтино мястото за реклама върху колата. Тимът от Уокинг остана без основен партньор през 2013 година, когато свърши договорът му с Vodafone и оттогава все повтаряше, че чака нов.

Сега Денис смята, че отборите не могат да имат един главен спонсор, защото разходите в спорта са твърде големи.

"Концепцията за главния спонсор вече не съществува, неприложима е. Според нея 40-50 процента от бюджета на един конкурентен отбор идва от него, а в момента нито една компания не би дала толкова. Затова трябва да го разпределиш на по-малки части и да търсиш различни компании с подобна на твоята философия, чиито имена да изпишеш на колата си. Не сме се отказали да привличаме големи суми, но не искаме да слагаме имената на големи марки за малко пари".

Повече информация за Формула 1 можете да прочетете на сайта formula1.sportal.bg

 

Още от Моторни спортове

Виж всички

Водещи Новини

Видео акценти