MotoGP: Целта е всеки производител да има по 4 мотора
Организаторите от световния шампионат по мотоциклетизъм целят за в бъдеще на стартовата решетка да има 24 мотора, с 2 два заводски и 2 сателитни от 6 производителя. Този сезон има 21 машини - 8 Ducati, от които шест сателитни и два са Desmosedici GP, докато Honda е с 3, а Yamaha с две независими машини. Двете последни попълнения, Suzuki и Aprilia, се фокусират върху заводските си програми.
Организаторите от световния шампионат по мотоциклетизъм целят за в бъдеще на стартовата решетка да има 24 мотора, с 2 два заводски и 2 сателитни от 6 производителя. Този сезон има 21 машини - 8 Ducati, от които шест сателитни и два са Desmosedici GP, докато Honda е с 3, а Yamaha с две независими машини. Двете последни попълнения, Suzuki и Aprilia, се фокусират върху заводските си програми.
За Suzuki изглежда малко вероятно да снабдява сателитен отбор през следващия сезон, но са започнали преговори с Pramac Ducati за 2018 година. С идването на KTM моторите на старта ще станат 23 от шестима производители, но изпълнителния директор на Dorna, Кармело Еспелета подчерта, че целта все още е 24.
За Suzuki изглежда малко вероятно да снабдява сателитен отбор през следващия сезон, но са започнали преговори с Pramac Ducati за 2018 година. С идването на KTM моторите на старта ще станат 23 от шестима производители, но изпълнителния директор на Dorna, Кармело Еспелета подчерта, че целта все още е 24.
"Това е мечтата ни - да имаме 6 производителя, всеки с по 4 мотоциклета. Опитваме се да въведем правила, икономически и търговски, с които да помогнем тя да се осъществи. Искаме да виждаме всеки производител с 4 машини", заяви Еспелта.
"Това е мечтата ни - да имаме 6 производителя, всеки с по 4 мотоциклета. Опитваме се да въведем правила, икономически и търговски, с които да помогнем тя да се осъществи. Искаме да виждаме всеки производител с 4 машини", заяви Еспелта.
Подобрените финансови условия са сърцето на новата сделка между Dorna и международната асоциация на отборите в шампионата (IRTA), засягаща въпросите помежду им относно структурата и рекламата на MotoGP.
Подобрените финансови условия са сърцето на новата сделка между Dorna и международната асоциация на отборите в шампионата (IRTA), засягаща въпросите помежду им относно структурата и рекламата на MotoGP.
Ерв Поншарал, шефът Tech3 Yamaha и президент на IRTA, вярва, че новият договор би улеснил сключването на нови или по-добри сделки на сателитните отбори с производителите.
Ерв Поншарал, шефът Tech3 Yamaha и президент на IRTA, вярва, че новият договор би улеснил сключването на нови или по-добри сделки на сателитните отбори с производителите.
"Това очевидно е възможност за всеки самостоятелен отбор да избира най-добрия вариант. Шестимата производители в шампионата от 2017 до 2021 година ще направят шоуто по-вълнуващо и в същото време работата на мениджърите на отборите по-лесна. Възможностите за борба на всеки отбор ще бъдат по-големи и разбира се идеалният сценарий ще бъде от 6 производителя, всеки с пълноценен заводски отбор и сателитен, което прави 24 мотора. Всички независими отбори ще имат в", сподели Поншарал.
"Това очевидно е възможност за всеки самостоятелен отбор да избира най-добрия вариант. Шестимата производители в шампионата от 2017 до 2021 година ще направят шоуто по-вълнуващо и в същото време работата на мениджърите на отборите по-лесна. Възможностите за борба на всеки отбор ще бъдат по-големи и разбира се идеалният сценарий ще бъде от 6 производителя, всеки с пълноценен заводски отбор и сателитен, което прави 24 мотора. Всички независими отбори ще имат в", сподели Поншарал.