Kia спечели престижната награда German Brand

Kia спечели престижната награда German Brand

Kia спечели престижната награда German Brand Award за "Отлична бранд стратегия, мениджмънт и креативност". Компанията бе отличена и като "разпознаваема марка" в категория "Internal Branding".

Членовете на журито - независими бранд експерти, оцениха не само комуникационната стратегия на Kia за предимствата на марката, но и взаимоотношенията на компанията с нейните клиенти. В частност, това включва високото качество на обслужване от първия контакт с клиента до доставката и предаването на превозното средство. Маркетинговата стратегия на Kia включва и иновативни програми за след продажбено обслужване в полза на клиента. Мотото на бранда "Силата да изненадваш" бе определен от журито като "интелигентно, съвременно, креативно".

Изпълнителният директор на German Design Council коментира: "Дигитализацията оказва огромно влияние върху марките и продуктите. Компании от различни промишлени браншове са изправени пред нови предизвикателства. Това рефлектира върху бранд мениджънта, който става по-прозрачен и по-комплексен в резултат на дигитализацията, но и по малко предсказуем и контролируем, благодарение на динамичното въздействие на уеб маркетинга и социалните мрежи. Фокусът върху бранда, участието на служителите и цялостното разбиране и имплементиране на бранда формират ключовия фактор за успеха на марката, нейното въздействие и възприятие в развиващия се с все по-бързи темпове дигитален свят."

"German Brand Awards показват, че все повече компании насочват усилията си в развитието на бранд мениджмънта. Тези компании са осъзнали, че брандингът е стратегически инструмент за развитието на бизнеса, който понякога изисква радикални промени. Насочвайки усилия към брнадинг мениджмънта, без да се нарушават основните принципи на успешното управление на марката, е ключът към подготовка на бъдещите предизвикателства."

Журито на German Brand Awards се състои от бранд експерти в различни дисциплини. Категориите включват "Excellence in Branding", "Industry Excellence in Branding" и "Excellence in Brand Strategy, Management and Creation". Членовете на организацията, която е основана през 1953г., към момента са над 280 международни компании с над 3 милиона служители.

Следвай ни:

Още от Моторни спортове

Виж всички