Трикратните световни шампиони и защитаващи титлата си от миналата година Себастиен Ожие и навигаторът му Жулиен Инграсия заявиха, че не съжаляват за своята стратегия да карат на максимум през цялото рали и да се опитат да победят въпреки първата стартова позиция по етапите. В крайна сметка това не успя да се случи и Латвала грабна победата, а френският екипаж остана на втората позиция.
Ожие заяви: "Жулиен и аз не съжаляваме за нищо. Дадохме всичко от самия старт до финала. Изборът ни на гуми беше чист хазарт с цел да компенсираме позицията си по пътя и аз ги натисках до абсолютния лимит. Не можем да се надяваме за по-добра позиция от това второ място, така че резултатът е добър. В крайна сметка всичко се получи добре от гледна точка на шампионата. Загубих само 6 точки от Яри-Мати, когото все още смятам за своя най-сериозен съперник за титлата. Все още имам преднина, равняваща се на 2 победи пред него, а освен това успях да увелича разликата до най-близкия си преследвач".
След невероятните първи две състезания за сезона на Монте Карло и в Швеция френският екипаж на Volkswagen трябваше да кара като първа кола в първите два дни на рали Мексико, а това ги постави в неравностойна позиция поради многото хлъзгав макадам, а оттам и до невъзможността да се борят с най-добрите времена. В точно обратната ситуация беше Яри-Мати, който стартира като осма кола, много бързо успя да изпревари Ожие и да поеме лидерството. Себастиен и Жулиен Инграсия се настаниха на второто място в петък и въпреки много силното натискане в събота и неделя просто не успяха да се преборят със страхотното темпо на Латвала.