Промените в геометрията на предното крило на Макларън MCL39, предвидени за Гран При на Канада се оказаха доста по-сериозни от очакваното и на практика тимът използва в Монреал нова версия на крилото. Целта на промените е подобряването на аеродинамичната ефективност на целия елемент при различното му позициониране спрямо повърхността на пистата.
Това означава нова конструкция на основните елементи на крилото плюс добавянето на допълнителни елементи, наричани „опашка на русалка“ за фини промени в посоката и скоростта на въздушните потоци.
,fit(478:270))
Макс поведе в Монреал, катастрофа за Леклер
Промени има и по задното крило на MCL39 – то е обновено, като става въпрос за версия със средно ниво на притискане и е подходящо за специфичното трасе в Монреал. Но от Макларън направиха изричната уговорка, че това задно крило ще може да се използва и на други писти.
Промени има и по предното окачване, които обаче не засягат самата работа на окачването, а по-скоро става въпрос за отделни елементи и използването им като част от аеродинамичния пакет на колата.
,fit(478:270))
Мартин Брандъл: Преследвачите на Пиастри трябва да действат веднага!
Кой е първият световен шампион във Формула 1?
Джузепе “Нино” Фарина
Хаун Мануел Фанджо
Алберто Аскари
Джим Кларк
Снимки: Gettyimages