Вход / Регистрирай се

Гледай на живо

29-о издание на международната бойна верига SENSHI

Ще се справи ли Цунода в Ред Бул?

Шефът на Ред Бул Кристиан Хорнър отказа да изключи възможността тимът във Формула 1 да използва Исак Хаджар вместо Юки Цунода преди края на настоящия сезон. Но също така Хорнър демонстрира увереност, че японският пилот ще се справи с трудната задача.

По традиция вече второто място в Ред Бул се оказа доста проветриво. В края на миналия сезон беше освободен Серхио Перес и на мястото му дойде Лиам Лоусън, който в началото на кампанията беше сменен от Цунода, а Лоусън беш върнат в Рейсинг Булс.

Доктор Марко най-после критикува Макс Верстапен
Доктор Марко най-после критикува Макс Верстапен

Но за 9 състезания Лоусън и Цунода имат общо 7 точки и Ред Бул заема едва 4-ото място при конструкторите. В същото време Макс Верстапен е в ролята на догонващ в битката с пилотите на Макларън Оскар Пиастри и Ландо Норис и винаги е в по-неизгодната стратегическа позиция в челото.

Хорнър беше притиснат в Барселона да коментира каква ще е политиката на Ред Бул по отношение на втората кола на тима, но се опита да се измъкне.

Остри атаки срещу Макс, че не се е извинил на Ръсел
Остри атаки срещу Макс, че не се е извинил на Ръсел

„Мисля, че ще заемем нещо от арсенала на Флавио Бриаторе и ще кажа: „Не искам да отговоря на този въпрос“ – обясни британецът. – Но това е едва началото за Юки при нас. Той все още се адаптира. Той стигна до третата част на квалификацията, взе точки, въпреки че стартира от алеята пред боксовете.

„Също така, Юки направи и няколко инцидента, но има да извърви дълъг път. Ще решим какво да правим. Имаме много време, то не ни притиска. Ще видим как ще се развие сезонът и дали отново ще се наложат промени при нас.“

Кадилак връща във Формула 1 бивш спонсор на Мерцедес
Кадилак връща във Формула 1 бивш спонсор на Мерцедес

До края на сезона има още 15 старта, но Макс вече изостава на 49 точки от водача Пиастри и в Ред Бул може би ще имат нужда от по-сериозна подкрепа за световния шампион.

„Мисля, че единственото нещо, което можем да направим сега е да дадем време на Юки, да го подкрепяме и да се опитаме да намерим настройките на колата, с които той се чувства уверен на пистата – допълни Хорнър. – Пилотирането на тези автомобили изисква изключителна увереност. Мисля, че ще се справи, той е бърз, просто трябва да събере всичко на едно място. На моменти има проблясъци с добро представяне, това трябва да присъства постоянно, мисля, че той може да се справи.“

Следвай ни:

Снимки: Gettyimages

Още от Моторни спортове

Виж всички