Хамилтън обясни какво затруднява адаптацията му към Ферари

Началото на първия сезон на Люис Хамилтън като пилот на Ферари определено не отговаря на очакванията, които имаше към седемкратния световен шампион преди началото на кампанията.

Донякъде това се дължи и на изоставането, което Скудерията има спрямо водещите тимове, но на пистата си личи, че британецът не се чувства напълно комфортно в болида на Черните кончета. След състезанието в Бахрейн в неделя той обясни, че по-бавната му адаптация се дължи на напълно различните спирачни системи, които Ферари използва спрямо Мерцедес.

Васьор: Трябва да се успокоим, Люис кара силно
Васьор: Трябва да се успокоим, Люис кара силно

При Сребърните стрели изобщо не се разчита на двигателното спиране, докато във Ферари залагат изключително много на него. Отделно Ферари използва спирачните системи на Brembo, докато в Мерцедес Хамилтън беше свикнал със спирачките на Carbon Industries.

В Италия: Какво щеше да прави Ферари без Леклер?
В Италия: Какво щеше да прави Ферари без Леклер?

„Колата наистина изисква различен стил на пилотиране и аз се адаптирам бавно към нея и към настройките. Малко се лутам с това, в последните два уикенда бях доста далеч от Шарл, след което бавно мигрирах към неговата посока. Така че, ако започна уикенд в по-добра позиция и приложа техниките, които научих този уикенд, може би ще се подобря.

„Никога не съм използвал двигателно спиране, през последните 12 години ние не го използвахме, но тук се разчита много на него. Спирачките са много по-различни спрямо това, с което разполагах в миналото. Движат се малко повече, в последния стинт аз трябваше да използвам задните спирачки, за да завивам, но в други моменти трябваше да натоварвам повече предните. Има по-широк прозорец на баланс спрямо това, с което съм свикнал“, заяви Хамилтън.

Следвай ни:

Снимки: Imago

Още от Моторни спортове

Виж всички