За Ферари стартът на сезона във Формула 1 се оказа доста по-труден от очакваното, тъй като новият автомобил SF-25 не се представя според очакванията.
В медиите вече се появи информация за проблема, свързан с използването на новия под на колата и липсата на решение дали той ще се появи в Бахрейн или в по-нататък.
,fit(478:270))
Нов слух: Либърти Медия излиза от Формула 1
Но италианското издание AutoRacer.it разкри, че изоставането на Скудерията, което Шарл Леклер определи на 3-4 десети от секундата на обиколка, се дължи на неподходящия клирънс на болида.
,fit(478:270))
Ще използва ли Ферари новия си под в Бахрейн?
Оказва се, че представянето на SF-25 е ограничено от разстоянието между пода на автомобила и пистата, което е с 3 милиметра повече от необходимото. С това повдигане се избягва подскачането на колата, но и се губи притискане при работата на аеродинамичния пакет. При недостатъчното притискане и непостоянната работа на аеродинамиката пилотите на тима не могат да използват пълните възможности на колата и засега не участват в битката за местата на подиума.
,fit(478:270))
Перес-старши: В Рейсинг Пойнт се отплатиха на Чеко с предателство
Предполага се, че докато не бъдат решени проблемите с поведението на SF-25, тимът няма да използва нови компоненти, за да е сигурно, че развитието на колата върви в правилната посока. Това е и причината за забавянето на новия под, по който се работи в аеродинамичния тунел от февруари и който беше предназначен за Бахрейн, но засега съдбата му остава неясна.
Кой е първият световен шампион във Формула 1?
Джузепе “Нино” Фарина
Хаун Мануел Фанджо
Алберто Аскари
Джим Кларк
Снимки: Gettyimages