Бъдещето на Макс Верстапен отвъд края на сезон 2025 във Формула 1 става все по-интересна тема, особено с оглед на спекулациите, че Ред Бул трудно ще му предостави доминиращ автомобил този сезон. А от известно време се появиха и съмнения за това докъде е стигнала програмата за задвижващи системи на Ред Бул и Форд и предположенията, че проектът е затрупан от проблеми.
Интересното е, че най-вероятните, поне засега, дестинации за Макс – Мерцедес и Астън Мартин, може да се окажат нереалистични варианти. Поне такова е мнението на Ралф Шумахер.
Ръсел предупреди Макс, че няма да отстъпва
„В Мерцедес все още присъства проблемът, че тимът не е наясно в каква посока да продължи развитието на колата – обясни Ралф. – Или поне така изглеждаше в Бахрейн, а това е повод за притеснения. А ако и двамата пилоти на тима – Ръсел и Антонели се представят силно, то е напълно възможно Тото Волф да не иска да жертва нито един от тях.“
Съпругата на Ейдриън Нюи се сбогува с него
Шумахер напомни и още нещо – Верстапен има много по-високи финансови изисквания от Ръсел и Антонели, което допълнително може да затрудни трансфера.
Шумахер: Леклер има шанс за успех с Ферари, Люис едва ли ще е шампион
„Финансовият въпрос е важен – добави Шумахер. – Макс Верстапен не е евтин пилот. Още веднъж, ако и двамата пилоти на Мерцедес се справят добре и получават по-малки заплати, то няма да има защо това да се променя.“
Шумахер призна, че Астън Мартин би бил „логичен избор“ за Макс, но път там все още съвсем няма яснота кога тимът ще поеме курс към челото на класирането.
Стела потвърди за ранните проблеми на новата кола
И германецът добави, че колкото по-дълго Макс остане в Ред Бул, толкова по-голям става шансът да се озове във Ферари, тъй като договорът на Люис Хамилтън е за две години.
„Ако Макс остане по-дълго в Ред Бул, може би Ферари? Не ги забравяйте и тях“, многозначително завърши бившият пилот.
Снимки: Gettyimages