Световният шампион във Формула 1 Макс Верстапен успя да запази един от ключовите си инженери и за новата кампания, която стартира другата седмица в Австралия.
Става въпрос за Майкъл Манинг, който в края на 2024 трябваше да получи повишение и да премине на друг пост в Ред Бул Рейсинг. Манинг отговаря за стартовете на Макс и настройването на автомобила му за тези решителни няколко секунди във всяко състезание.
Ръсел предупреди Макс, че няма да отстъпва
Манинг е казал на шефовете си, че не иска да пътува за всички състезания и затова предпочита да премине на друга работа в тима.
Доктор Марко: Макларън са фаворитът в момента
Сега обаче стана ясно, че Манинг запазва досегашната си позиция и ще остане в екипа на Макс за новия сезон във Формула 1. Той е част от най-тесния кръг инженери, с които работи Макс, като в него влизат състезателния инженер Джанпиеро Ламбиазе, Том Харт, който отговаря за представянето на колата на пистата и Дейвид Март, който работи по управлението на двигателя.
Верстапен е отказал на Мерцедес през 2024 година
Снимки: Gettyimages