Ръководителят на отбора на Ред Бул Кристиан Хорнър заяви, че в отбора се надяват новата му кола, RB21, да бъде по-удобна за управление спрямо RB20, която се оказа доста проблематична.
Ред Бул обяви кога ще е премиерата на RB21
Биковете спечелиха седем от първите десет старта за сезона и завършиха годината с общо девет победи, всички те дело на световния шампион Макс Верстапен. Във втората половина на сезона обаче и той, и вече бившият му съотборник Серхио Перес изпитваха доста затруднения с извличането на добро представяне от RB20.
Хакинен: Перес не помагаше през сезон 2024
При Перес това бе много видно, тъй като той спечели само 48 точки във финалните 18 кръга, след като преди това имаше четири подиума в първите шест старта. Точно това доведе и до раздялата с мексиканеца и неговата замяна с Лиам Лоусън, който тази година ще партнира на Верстапен.
Д-р Марко потвърди, че Ред Бул са похарчили милиони за раздялата с Перес
А Хорнър се надява двамата да получат автомобил, който да е по-удобен за управление от тяхна страна.
Д-р Марко каза каквa ще е целта пред Лоусън догодина
„Имаме добре разбиране защо нещата не бяха толкова добри. Бих казал, че около „Имола“ ние въведохме пакет с подобрения, който направи колата много по пикова в нейното представяне и оперативният прозорец стана много тесен“, обясни Хорнър пред racingnews365.com
„Когато влезехме в този прозорец, както стана в Австрия, където Макс направи четири обиколки, които бяха достатъчно добри, за да му донесат полпозишъна, това се виждаше. Но дори и милиметър извън него и колата ставаше проблематична за каране.
„Макс успяваше да замаскира това и да кара около проблема, но Чеко имаше големи затруднения. Инженерите са фокусирани върху разширяването на този прозорец. Не толкова върху подобряването на представянето, но разширяването на оптималния работен прозорец, така че да можем да сме силни при различните предизвикателства“, добави още шефът на Биковете.
Снимки: Gettyimages