Кристиан Хорнър посочи кое ще е най-голямото предизвикателство за екипа на Ред Бул в предстоящата този уикенд Гран При на Сао Пауло на пистата „Интерлагос“.
На "Интерлагос" може да вали за състезанието и квалификацията
По думите на британецът основната задача за „Биковете“ в Бразилия ще бъде да отговорят на високото темпо на Макларън в края на стинтовете. В последните месеци именно това беше една от най-силните страни на тима от Уокинг, което позволяваше на Ландо Норис и Оскар Пиастри да напредват в заключителните етапи от състезанията.
Верстапен с пет места назад в Бразилия заради нов мотор
Този феномен се видя и в Мексико миналата седмица, когато с малко по-старите си гуми Норис успяваше да поддържа по-добро темпо от пилотите на Ферари във финалната фаза на надпреварата на „Ерманос Родригес“. Тази по-високо скорост позволи на британеца да настигна и да изпревари Шарл Леклер в спора за второто място.
От Ферари обвиниха опашкарите за изпуснатата двойна победа в Мексико
В същото време Макс Верстапен отново имаше затруднения с работата с думите в по-дългите серии от обиколки, независимо дали ставаше дума за средно твърдите или твърдите сликове. Именно тази липса на сцепление не позволи на световния шампион да се върне в топ 5 след двете 10-секундини наказания, които той изтърпя в неделя.
Хърбърт: Наказанията от Мексико няма да променят подхода на Макс
„Мисля, че най-важното нещо, на което трябва да обърнем внимание след това състезание е фактът, че бяхме бавни, особено с твърдите гуми. Макс нямаше никакво сцепление, не мислехме, че той може да активира гумите. Така че това е най-голямото ни предизвикателство преди състезанието в Бразилия, да разберем защо това се случва. Разбира се пистата там е много различна, но вече се вижда един модел, в който Макларън са много бързи в края на стинтовете и състезанията“, заяви Хорнър.
Норис: Верстапен ще жертва състезания, за да ме победи
Той също така коментира и битката в конструкторския шампионат, в който Ред Бул вече заема третото място. „Биковете“ загубиха втората позиция от тима на Ферари след втората поредна победа на Скудерията в Мексико миналата неделя. Преди финалните четири кръга за сезона Ред Бул има актив от 512 точки и изостава със съответно 54 и 25 от Макларън и Ферари, които са на първите две места.
В Аржентина: Ред Бул е готов да плати 20 милиона за Колапинто
„Мисля, че ще е много трудно. Ние никога не се предаваме, ще се борим до самия край. Нуждаем се от две коли, които да печелят точки. Ферари спечелиха много точки в Мексико и ние определено изоставаме в конструкторския шампионат“, заяви Хорнър.
Снимки: Gettyimages